سه‌شنبه 10 مهر 1403 - 05:08

کد خبر 61558

جمعه 29 اردیبهشت 1402 - 21:22:17


عکس/ برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در قزوین


برنا/ در آستانه فرارسیدن میلاد خجسته حضرت معصومه(س) و روز دختر و دهه کرامت به ابتکار شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد نمونه مراسم پیاده روی خانوادگی روز جمعه در این شهر برگزار شد.

در این پیاده روی که لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به همراه همسران خود نیز در آن شرکت کردند، خانواده های ساکن در شهر محمود آباد مسیر 3.5 کیلومتری جاده سلامت از مقابل ساختمان شهرداری تا بوستان مریم را پیاده طی کردند.

محمد بیگی در این همایش اظهار کرد: با پیر شدن جمعیت کشور باید برای آینده تدبیر کرد و فرزندآوری یکی از راه‌های مقابله با سالمندی کشور است.

وی بیان کرد: قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده بعد از رفع شبهات و ایرادات شورای نگهبان آماده اجرا شده اما هنوز ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جوانی جمعیت از سوی دولت پرداخت نشده تا شاهد دستاوردهای آن باشیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای این قانون خوشبختانه تاکنون ۱۹۳ هزار نفر از مادران مشمول دریافت خودرو شده اند.

وی تصریح کرد: همچنین ۷۳۰ هزار نفر از پدران توانسته اند تسهیلات فرزندآوری دریافت کنند.

وی اظهار داشت: بزودی تامین مسکن برای خانواده های دارای سه فرزند هم کلید خواهد خورد و امیدواریم با این اقدامات گام عملی در اجرای طرح جوانی جمعیت برداشته شود.

محمد بیگی از ابتکار خوب شهرداری محمودآباد در برگزاری برنامه های فرهنگی و همایش پیاده روی خانوادگی تقدیر کرد و این فعالیت ها را در استای ارتقای سلامت جامعه ضروری دانست.

در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله موسیقی سنتی، ورزش باستانی و حرکات نمایشی ژیمناستیک اجرا شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط