شنبه 31 شهریور 1403 - 18:57

کد خبر 616310

سه‌شنبه 13 شهریور 1403 - 14:25:00


بازی/ Hard Time؛ در این زندان پر دردسر زنده بمانید


آخرین خبر/ Hard Time (Prison Sim) یکی از محبوب ترین، جالب ترین و متفاوت ترین بازیهای ماجراجویی – اکشن از استودیوی MDickie است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است.

برای زنده ماندن در زندانی که صدها زندانی خطرناک و ترسناک در هر 12 بند آن حضور دارند، چه اقدامی می توانید بکنید؟! زندگی واقعی در زندان با محکومان و نگهبانان تجربه ای متفاوت از یک زندگی دشوار است! باید هر روز مراقب سلامت و روان خود باشید، با مصرف مواد غذایی، نوشیدنی و خواب کافی سلامتی خود را حفظ کنید و با انجام فعالیت های دیگر مثل خواندن یا تماشای تلویزیون مشغول شوید! با انجام بدنسازی قدرت خود را افزایش دهید، با دویدن چابک شوید، با خواندن کتاب هوشتان را افزایش دهید، با انجام کارهای مختلف اعتبار کسب کنید تا زندانیان دیگر به شما احترام بگذارند و به طور کلی از بودن در زندان لذت ببرید! اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص و منحصر به فرد هستید بدون شک Hard Time (Prison Sim) نظرتان را جلب میکند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.0 و بالاتر
حجم: 28 مگابایت

لینک دانلود برای و

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از استفاده کنید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط