یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 16:37

کد خبر 616587

سه‌شنبه 13 شهریور 1403 - 15:30:24


سرمربی و بازیکنان والیبال نشسته پس از برد مقابل آلمان چه گفتند؟


ایسنا/سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از عملکرد شاگردان خود در دیدار مقابل آلمان ابراز رضایت کرد و گفت: در نیمه نهایی باید به مصاف مصر برویم. 
هادی رضایی پس از برتری قاطع والیبال نشسته ایران مقابل آلمان و صعود به مرحله نیمه نهایی پارالمپیک پاریس، گفت: آلمان خیلی نسبت به قبل بهتر شده و فکر می کنم در فینال هم دوباره با این تیم بازی کنیم. آلمانی ها کمی کری خوانده بودند و باعث شدند ما محکم تر بازی کنیم. این کری خوانی ها در ورزش طبیعی است و به تیم ها انگیزه بیشتری می‌دهد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران، افزود: بچه ها والیبال تماشاگر پسندی ارائه کردند و موفق به شکست ۳ بر صفر حریف شدند. همانطور که بسکتبال آمریکا و فوتبال زیباست، بچه های ما هم در والیبال نشسته زیبا بازی می کنند. ما با آنالیز کامل حریف به میدان آمدیم و با تاکتیک خیلی خوب بازی کردیم و حقمان برد بود. 
وی ادامه داد: بیش از ۹۵ درصد چیزی که خواستم را بچه ها پیاده کردند. بچه های خوبی داریم و هر چیزی می خواهیم انجام می دهند. خیلی خوب بازی کردند و شایسته برد بودند.
رضایی درباره بازی نیمه نهایی نیز گفت: با مصر در نیمه نهایی مصاف می کنیم. ما به اینکه با چه تیمی بازی می کنیم کار نداریم و برای برد مقابل همه رقبا به میدان می رویم. حریف را آنالیز کرده ایم و هدفمان رسیدن به فینال است.
صالحی: یکی از بهترین نمایش‌های ما بود
رمضان صالحی پس از برتری مقتدرانه ۳ بر صفر والیبال نشسته ایران مقابل آلمان در مرحله یک چهارم نهایی پارالمپیک اظهار کرد: نسبت به دو مسابقه قبلی که داشتیم امروز بازی با کیفیت‌تر بود و بچه ها در شرایط خوبی قرار داشتند. به نظر من یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی در چند سال اخیر بود و این نشان می‌دهد که اقتدار والیبال نشسته ایران تا چه اندازه است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در بازی‌های آینده نیز با قدرت به پیروزی برسیم.
ملی پوش والیبال نشسته در خصوص حریف مرحله‌ نیمه نهایی گفت: فکر می‌کنم مصر باشد اما برای ما فرقی ندارد، مهم این است که ما خوب باشیم و کارهای فنی که مربیان می‌گویند را در زمین پیاده کنیم. در مجموع پارالمپیک است و همه تیم‌ها قدرتمند هستند و با بهترین شرایط حضور پیدا کرده‌اند.
بیگدلی: فرقی نمی کند حریف ما چه تیمی باشد
صادق بیگدلی بازیکن تیم ملی والیبال نشسته نیز پس از پیروزی برابر آلمان اظهار داشت: آلمان تیم خیلی خوبی است و در بازی تدارکاتی پیش از پارالمپیک نمایش خیلی خوبی برابر ما داشت. تیم ما رفته رفته بهتر و هماهنگ‌تر می شود و نسبت به بازی نخست نمایش بهتری داشتیم. امیدوارم این سیر صعودی را تا فینال ادامه دهیم تا مدال خوشرنگ طلا را تقدیم مردم کنیم.
وی افزود:  ما برتری خودمان را رفته رفته به آلمان دیکته کردیم. آلمان شاکله ۲۰ ساله خودش را به این مسابقات آورده است. این تیم به بوسنی خورده و قطعا برای آنها دردسر درست خواهد کرد و بازی جذابی خواهد شد. البته فرقی برای ما ندارد چون ما طلا می خواهیم و هر تیمی برابر ما قرار بگیرد، ما می‌خواهیم قهرمان شویم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط