یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 17:13

کد خبر 616697

سه‌شنبه 13 شهریور 1403 - 17:45:30


داماش گیلان سه بازیکن جدید جذب کرد


ایرنا/ مدیر روابط عمومی داماش گفت: مسئولان این باشگاه با سه بازیکن جدید دیگر به توافق رسیده و با آنان قرارداد بستند.

سجاد حقدادی، مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اظهار کرد: سامان مهرابی‌زاده که در پست مهاجم بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی جم و مس شهربابک را در کارنامه دارد، پس از مذاکره با مسئولان داماش، با عقد قراردادی یک‌ساله به این تیم پیوست.
وی افزود: همچنین هادی رفسنجانی که در پست دفاع میانی بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم‌های پایه نیرو زمینی، پیکان، نفت تهران و سایپا را در کارنامه خود دارد، با عقد قراردادی سه ساله به تیم فوتبال داماش گیلان پیوست.
وی ادامه داد: یوسف بهزادی دروازه‌بانی که در تیم‌های فجرسپاسی شیراز، شهرداری آستارا، نفت مسجدسلیمان، شهرخودرو، پدیده مشهد، استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه و ذوب آهن اصفهان بازی کرده با مسئولان داماش گیلان به توافق رسید و به عضویت این تیم درآمد.
مدیر راوبط عمومی باشگاه داماش گیلان یادآور شد: همچنین آرمین انبساطی بازیکن فصل گذشته این تیم نیز با مسئولان این باشگاه به توافق رسید تا این بازیکن یک فصل دیگر نیز در داماش حضور داشته باشد.
وی گفت: پیش از این نیز مسئولان این باشگاه با مهدی مهدی‌خانی مهاجم سابق پرسپولیس و هوادار تهران، محمد شریفی هافبک سابق پرسپولیس و نساجی مازندران، علیرضا خدایی دفاع راست که سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک را دارد، عرفان قربانی هافبک ۲۱ ساله فصل گذشته تیم هوادار تهران، کنعان طاهرنژاد بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی جم، محمد امینی و کیخسرو سیاه‌پور بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال شهر راز شیراز نیز به توافق رسیدند.
حقدادی بیان کرد: نیما مختاری مهاجم ۲۶ ساله که سابقه بازی در تیم‌های چادرملو اردکان و سایپا دارد، مهدی جاوید مدافع چپ فصل گذشته خیبر خرم آباد، مهرداد بایرامی مهاجم ۳۴ ساله فوتبال کشور که سابقه بازی در تیم‌هایی همچون خوشه طلایی، پیکان و سایپا دارد، و امیرحسین حاجی‌آقا که سابقه حضور در تیمهای پایه پرسپولیس دارد و سعید حسین پور هافبک ۲۶ ساله مس کرمان هم پیش از این با تیم داماش قرارداد امضا کردند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط