یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 17:15

کد خبر 616727

سه‌شنبه 13 شهریور 1403 - 18:12:12


کاهش تصادفات در کمربندی شرقی و غربی کرمانشاه با همکاری شهرداری و پلیس


ایرنا/ همکاری شهرداری و پلیس راهور برای کاهش تصادفات رانندگی در کلانشهر کرمانشاه با اتخاذ تصمیماتی از جمله ایجاد قرارگاه کاهش تصادفات به ثمر نشسته و براساس آمارهای اعلام شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تعداد سوانح رانندگی در ۲ کمربندی غربی و شرقی شهر کرمانشاه در سال جاری تاکنون کاهش یافته است.

قرارگاه عملیاتی کاهش تصادفات در راستای کاهش تصادفات و جلوگیری از حوادث ناگوار رانندگی امسال در شهر کرمانشاه راه‌اندازی شد و در مورخه ۲۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری تشکیل جلسه داد و مصوباتی را از نظر گذراند که در مهم‌ترین مصوبات ۲۹ نقطه حادثه‌خیز شناسایی و طی چند ماه گذشته معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه توانست موانع نقاط حادثه‌خیز را رفع کند.
ضرورت توسعه ناوگان حمل‌ و نقل عمومی برای کاهش ترافیک همواره یکی از تأکیدات فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بوده است به طوریکه سردار حاجیان در جلسات قرارگاه عملیاتی کاهش تصادفات و همچنین بازدیدهای میدانی از نقاط حادثه‌خیز سطح شهر کرمانشاه؛ کمربندی اطراف شهرها را بیشترین محل وقوع تصادفات برشمرد و بر ایمن‌سازی و کنترل سرعت خودروها در این محدوده تأکید کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین به همکاری و فعالیت شبانه‌روزی مدیران تأکید داشت و افزود: ارتباط بین شهرداری و پلیس راهور و تخصصی‌کردن موضوعات شورای ترافیک شهرستان‌ها می‌تواند در حل معضلات ترافیکی شهروندان تأثیر فراوانی داشته باشد.
سردار حاجیان با بیان اینکه پلیس وظیفه خود می‌داند در هر شرایطی برای آسایش و رفاه حال مردم تلاش کند، گفت: امیدوارم بقیه دستگاه‌های مسوول نیز با توان بیشتری پای‌کار آمده و مدیران نیز در بازدیدهای میدانی و جلسات راهبردی شرکت کنند تا بتوان تصمیمات بهتری اتخاذ کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط