یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 17:38

کد خبر 616824

سه‌شنبه 13 شهریور 1403 - 20:03:23


ایجاد صف‌ طولانی خودروها در مرز مهران


تسنیم/ استفاده از سوخت یورو ۴، دلیل اصلی ایجاد صف طولانی خودروهای سنگین حامل کالا و اتوبوس‌های زائران خارجی در جایگاه سوخت پل زائر مهران اعلام شد.

صبح امروز فیلمی در فضای مجازی با عنوان صف‌های طولانی خودروهای سنگین و اتوبوس زائران به علت کمبود سوخت منتشر شد.

طبق بررسی‌ه، این صف و معطلی رانندگان خودروهای سنگین به دلیل تامین سوخت نفت و گاز  با کیفیت یورو4 بوده است.

این جایگاه سوخت که در پل زائر مهران نرسیده به پایانه مرزی مهران قرار دارد، یکی از چهار جایگاه عرضه سوخت یورو 4 در استان ایلام است.

رئیس تامین و توزیع شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام گفت: سوخت بیشتر جایگاه های سوخت نفت و گاز سطح استان معمولی بوده و از انبار ایلام یا شهرستان دره شهر تامین می شود.

اردشیر عبدی با بیان اینکه در استان ایلام فقط چهار جایگاه سوخت یورو 4 وجود دارد، افزود: این جایگاه ها در پل زائر مهران، شهرستان ایوان، شباب و یک مورد نیز در جایگاه سرطاف ایلام قرار دارد.

وی با بیان اینکه نفت و گاز یورو 4 استان از ماهشهر تامین می شود، گفت: بعضی مواقع تامین این سوخت در پالایشگاه با مشکلاتی مواجهه می شود، لذا در استان نیز وقفه ای برای تامین و تولید این سوخت به جایگاه ها به وجود می آید‌.

رئیس تامین و توزیع شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام علت معطلی و ایجاد صف خودرو های سنگین در جایگاه پل زائر را اصرار رانندگان به تامین سوخت باکیفیت عنوان کرد.

عبدی با اشاره به اینکه خودروهای سنگین می توانند در سایر جایگاه ها از نفت و گاز معمولی استفاده کنند، گفت: صبح امروز جایگاه سوخت پل زائر مهران، 17 هزار لیتر گازوئیل یورو 4 در مخزن داشته و از انبار ایلام نیز 14 هزار باقی مانده ذخیره یورو 4 اربعین نیز به این جایگاه انتقال داده شد و مشکل این جایگاه برای سرویس دهی به خودروهای سنگین و اتوبوس زائران مرتفع شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط