یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 17:56

کد خبر 616865

سه‌شنبه 13 شهریور 1403 - 20:35:59


دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۲۸ فقره سرقت در فردیس


کرج رسا/ فرمانده انتظامی فردیس از دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۲۸ فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، مأموران انتظامی شهرستان فردیس، نسبت به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح این شهرستان اقدام کردند.
وی ادامه داد: ماموران با برنامه ریزی عملیاتی، موفق به دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۲۸ فقره انواع سرقت و همچنین کشف تعداد ۶ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق شدند.
این مقام انتظامی افزود: در ادامه این طرح تعداد ۵۶ دستگاه خودرو و ۳۷ دستگاه موتورسیکلت نیز به دلیل عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توقیف و روانه پارکینگ شدند.
سرهنگ ملکی همچنین از جمع آوری تعداد ۱۹ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر، دستگیری ۶ نفر خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری از انواع مواد مخدر در جریان اجرای این طرح خبر داد و از همکاری صمیمانه مردم قدردانی کرد.
وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های پلیسی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود درباره فعالیت‌های افراد مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط