یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 17:52

کد خبر 616873

سه‌شنبه 13 شهریور 1403 - 20:42:47


پرداخت ۸هزار و ۴۸۹ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان کرمانشاهی


ایمنا/ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به پرداخت ۳۳۸۷ میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران کرمانشاهی طی دو روز گذشته گفت: تاکنون ۸۴۸۹ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان توسط دولت پرداخت شده است که رقمی معادل ۵۸ درصد از کل مطالبات را شامل شده است.

علی ملکشاهی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از تحویل ۸۲۴ هزار تن گندم به مراکز خرید تضمینی در استان خبر داد.
وی با بیان اینکه امسال رکورد ۳۰ سال گذشته خرید تضمینی گندم در استان شکسته شده است، افزود: این عدد بیشترین میزان برداشت گندم در تاریخ استان است و جزو ۵ استان اول تولیدکننده گندم در سطح کشور هستیم.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته ۸۰۸ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان هم استانی خریداری شده است، گفت: در حال حاضر با وجود اینکه برداشت گندم در اکثر مناطق استان به اتمام رسیده، اما مراکز خرید تضمینی شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، هرسین و سنقر آماده خرید گندم مازاد کشاورزان به نرخ تضمینی است.
وی در خصوص پرداخت مطالبات گندم کاران کرمانشاهی، اظهار کرد: پرداخت مطالبات گندم‌کاران به‌صورت ملی انجام می‌شود و در جهت تسریع در این روند پیگیری‌های لازم از جانب استانداری در حال انجام است.
ملکشاهی با اشاره به پرداخت ۳ هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندم کاران کرمانشاهی طی دو روز گذشته، تصریح کرد: تا کنون ۸ هزار و ۴۸۹ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان توسط دولت پرداخت شده است که رقمی معادل ۵۸ درصد از کل مطالبات را شامل شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط