یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 21:55

کد خبر 617157

چهارشنبه 14 شهریور 1403 - 10:39:56


بهترین هتل های سنتی اصفهان با فضای مدرن


بازار/  اصفهان شهری تاریخی با قدمتی هزار ساله بوده که سالانه مقصد گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. در میان این شکوه و اصالت، در راستای رفاه حال مسافران و تجربه به یاد ماندنی تر از سفر به اصفهان هتل های سنتی بسیاری با تلفیق فضا سنتی و امکانات مدرن نیز بنا شده است. از جمله برخی از بهترین هتل های پنج ستاره اصفهان که با این ترکیب منحصر به فرد مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است هتل 5 ستاره عباسی اصفهان و هتل پنج ستاره سنتی چهار باغ اصفهان است. این هتل های سنتی علاوه بر فضای اصیل و سنتی از امکانات مدرنی نظیر پارکینگ، رستوران، استخر، سونا، جکوزی، مجموعه های ورزشی، سالن ماساژ و غیره نیز برخوردار است.
هتل 5 ستاره عباسی اصفهان
هتل عباسی، یکی از کهن ترین و برجسته ترین بوده که در مرکز خیابان چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان آمادگاه قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره سنتی اصفهان در 3 طبقه و 225 باب اتاق تلفیق هنرمندانه‌ی معماری اصیل ایرانی و امکانات مدرن امروزی را به تصویر کشیده است. هتل سنتی عباسی اصفهان دارای طیف گسترده ای از اتاق های متنوع نظیر یک تخته،‌ دو تخته، اتاق با چشم انداز دید حیاط، سوئیت‌های معمولی، آپارتمان‌های دو خوابه و سه خوابه و غیره می باشد.
همچنین این هتل مجلل و کهن، با بهره‌گیری از امکانات پیشرفته‌ای از جمله رستوران، سالن بدنسازی، استخر، سالن اجتماعات، کافی شاپ، سونا، جکوزی، روم سرویس و غیره لحظات به یاد ماندنی را برای مهمانان خود به ارمغان آورده است. نزدیکی هتل عباسی اصفهان به دیدنی‌های مشهوری چون میدان نقش جهان، چهلستون، کاخ چهارباغ، مسجد جامع عباسی و مسجد شیخ لطف‌الله، اقامت در این هتل را به تجربه‌ای خاطره انگیز تبدیل می‌کند.
هتل سنتی چهار باغ اصفهان
هتل چهارباغ اصفهان، از لوکس‌ترین هتل‌های سنتی این شهر بوده که در خیابان چهارباغ عباسی و ابتدای خیابان شیخ بهایی قرار گرفته است. هتل پنج‌ ستاره چهار باغ اصفهان با چهار طبقه و ۱۳۸ اتاق، جلوه‌ای از معماری اصیل و سنتی ایرانی را به نمایش می‌گذارد، درحالی‌که اتاق‌ های مدرن و لوکسی همچون سوئیت جونیور دو نفره، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، و اتاق‌های سه تخته را نیز در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.
با بهره‌گیری از فضایی سنتی و در عین حال امکانات و خدمات مدرنی چون رستوران، سرویس اتاق، سالن کنفرانس، پذیرش ۲۴ ساعته، سونا، جکوزی، استخر، صندوق امانات، باشگاه ورزشی، کافی‌شاپ، لاندری و آرایشگاه، تجربه‌ای خاطره انگیز را برای میهمانان خود رقم می‌زند.
همچنین شایان ذکر است که هتل سنتی چهارباغ در اصفهان به موقعیت جغرافیایی در مرکز شهر، فاصله کمی از برخی جاهای دیدنی این شهر نظیر نقش جهان، کاخ هشت بهشت، چهلستون، مسجد شیخ لطف الله نیز واقع شده است.
هتل سنتی عتیق اصفهان
هتل سنتی عتیق، با قدمتی ۲۰۰ ساله، یکی از بهترین هتل‌های سنتی اصفهان است که در خیابان چهارباغ پایین، خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷ واقع شده است. این هتل سه‌ستاره سنتی با دو طبقه و ۳۰ اتاق، نمونه‌ای از معماری اصیل ایرانی را با امکانات مدرن تلفیق کرده و فضایی دلنشین را برای میهمانان خود فراهم آورده است.
معماری هتل عتیق شامل دو حیاط اندرونی و بیرونی، ورودی با سه هشتی ساده و راهرویی طولانی است. هتل سنتی عتیق اصفهان از اتاق‌هایی با طراحی کاملاً اصیل و سنتی برخوردار است، از جمله اتاق دبل گوشواره، اتاق چهار تخته رویا (سرداب)، اتاق سه تخته بهار خواب، اتاق شاه‌نشین معمولی، و سوئیت قاجار برای چهار نفر.
علاوه بر فضای سنتی و دلنشین، هتل عتیق اصفهان امکانات و خدمات مدرنی همچون آسانسور، مینی‌بار با هزینه، رستوران، پارکینگ، خدمات تور، صندوق امانات و تاکسی سرویس را نیز به میهمانان خود ارائه می‌دهد. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که به بسیاری از بناهای تاریخی اصفهان مانند خانه تاریخی جواهری، حمام تاریخی، مسجد جامع عتیق، و دیگر آثار دیدنی شهر نزدیک بوده و دسترسی آسانی به آن‌ها دارد.
هتل رامان اصفهان
هتل رامان، یکی از هتل‌های سنتی و تازه تاسیس اصفهان، در سال ۱۴۰۲ با سه طبقه و ۳۱ واحد اقامتی آغاز به کار کرد. این هتل که در خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷، کوچه شهید حسام‌زاده واقع شده، که با تلفیق هنرمندانه‌ سبک سنتی و مدرنیته، محیطی زیبا و آرام را برای میهمانان خود به ارمغان آورده است.
هتل سه‌ستاره رامان، با بهره‌گیری از معماری اصیل ایرانی، هم‌زمان امکانات و خدمات مدرنی همچون رستوران، پارکینگ، روم سرویس، کافی شاپ، آسانسور، فروشگاه و غیره را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین شایان ذکر است که موقعیت جغرافیایی هتل رامان در بافت تاریخی اصفهان، دسترسی آسان به جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی شهر مانند میدان عتیق، مسجد جامع و کاخ چهلستون را برای مهمانانش مهیا کرده است.
هتل سنتی اصفهان
هتل سنتی، از کهن‌ترین هتل‌های سنتی اصفهان که در مرکز شهر و در نزدیکی میدان نقش جهان، خیابان حکیم، کوچه شماره ۷ واقع شده است. هتل یک‌ستاره سنتی اصفهان، با وجود قدمت و فضای موزه‌ مانند خود، به‌خوبی توانسته است امکانات مدرن را با اصالت معماری سنتی ایرانی تلفیق کند. تمامی اتاق‌ های هتل سنتی اصفهان در اطراف حیاط اندرونی جای گرفته‌ اند و فضایی کاملا سنتی را به میهمانان خود ارائه می‌دهند. همچنین این هتل اصفهان در کنار فضای سنتی، امکانات و خدمات مدرن نظیر رستوران، پارکینگ، روم سرویس، مینی‌بار با هزینه، چای‌ساز و غیره را برای مهمانان خود به ارمغان آورده است.
هتل خانه کشیش اصفهان
هتل خانه کشیش، یکی از اقامتگاه‌های سنتی و تازه‌ تأسیس اصفهان است که در سال ۱۳۹۷ با یک طبقه و ۱۲ باب اتاق آغاز به کار کرد. این هتل در خیابان حکیم نظامی، کوچه سنگ‌تراش‌ها، بن‌بست زیتون، شماره ۱۰ واقع شده که با معماری اصیل ایرانی، بازتابی از دوران صفویه را به نمایش می‌گذارد. همچنین اتاق های این هتل هم از این قضیه مستثنا نبوده و دکوراسیون کاملا سنتی و اصیلی را به کار برده است. برخی از اتاق های این هتل شامل اتاق یک تخته سیمرغ، اتاق دو تخته مینا، اتاق هشت بهشت، اتاق دو تخته ملکه، اتاق سه تخته خیام و غیره نیز است. هتل خانه کشیش اصفهان، علاوه بر فضای سنتی، امکانات و خدمات مدرنی همچون رستوران، روم سرویس، کافی‌شاپ، صندوق امانات، لاندری، و تلویزیون در لابی را نیز در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد.
اقامتگاه سنتی سهروردی اصفهان
اقامتگاه سنتی سهروردی، یکی از هتل های سنتی و تازه تاسیس اصفهان است که در سال 1397 در یک طبقه و 10 باب اتاق نیز بازسازی شده است. این هتل با قدمتی ۴۰۰ ساله، در خیابان میرداماد، انتهای کوچه ۱۱ قرار دارد و با معماری منحصر به فرد خود، نمایی از دوره صفویه را به تصویر می کشد.
همچنین اتاق‌های این اقامتگاه، همانند خود ساختمان از دکوراسیونی کاملاً سنتی و اصیل بهره‌مند هستند که برخی از اتاق‌های هتل سهروردی شامل اتاق دو تخته شمس، اتاق دو تخته اشراق، اتاق سه تخته استاندارد و اتاق پنج تخته VIP رودکی می‌ باشند.
هتل سنتی سهروردی اصفهان دارای سبکی سنتی با امکانات و خدماتی مدرن است که شامل رستوران، پارکینگ، روم سرویس، کافی شاپ، کتابخانه، لاندری و غیره می گردد. این هتل یک ستاره سنتی از نظر موقعیت جغرافیایی به برخی مکان های دیدنی اصفهان همچون سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان، کلیسای وانک نزدیک است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط