یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 21:51

کد خبر 617252

چهارشنبه 14 شهریور 1403 - 12:18:05


گالاتاسرای کاسمیرو را هم می‌خواهد


ورزش 3/مدیران باشگاه گالاتاسرای مذاکرات برای به خدمت گرفتن کاسمیرو را با منچستریونایتد آغاز کرده‌اند.
 پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر انگلیس این هفته بسته شد اما باشگاه‌های حاضر در فوتبال ترکیه این فرصت را دارند که تا ۱۳ سپتامبر بازیکنان مد نظرشان را به خدمت بگیرند.
باشگاه گالاتاسرای فرصت استفاده کرد و روز گذشته پس از مذاکراتی که با باشگاه ناپولی داشت موفق شد ویکتور اوسیمن را با قراردادی قرضی و به مدت یک فصل به خدمت بگیرد تا بتواند از این ستاره قدرتمند در خط حمله تیمش استفاده کند اما به نظر می‌رسد که این آخرین خرید بزرگ این تیم از فوتبال اروپا نخواهد بود.
حالا رسانه‌های ترکیه خبر داده‌اند که مدیران این باشگاه مذاکرات برای به خدمت گرفتن کاسمیرو را با منچستریونایتد آغاز کردند و امیدوار هستند که بتوانند در فرصت باقی مانده بیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به توافق دو طرفه برای نهایی کردن این انتقال دست پیدا کنند.
عملکرد ضعیف این ستاره برزیلی در دیدار برابر لیورپول و دو اشتباهی که منجر به دریافت دو گل توسط یونایتد شد باعث شده است که او بیشتر از هر زمان دیگری در این تیم تحت فشار باشد و با انتقادهای بسیاری روبرو شود و شاید موافقت مدیران شیاطین سرخ با فروش او چندان دور از ذهن و دشوار نباشد. هرچند تصمیم نهایی این بازیکن در این باره مشخص نیست.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط