یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 22:06

کد خبر 617313

چهارشنبه 14 شهریور 1403 - 13:23:58


مرگ راننده جوان در دزفول بر اثر برخورد پژو با تیر چراغ برق


ایرنا/ رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: برخورد پژو ۴۰۵ با تیر چراغ برق در دزفول منجر به مرگ راننده جوان شد.

روح‌الله بهشتی‌فرد، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان کرد: این حادثه ساعت پنج بامداد امروز چهارشنبه در لاین برگشت محدوده جاده شمش‌اباد و قلعه ربع به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد.
وی ادامه داد: گروه امداد و نجات ایستگاه عملیاتی شماره یک توسط ستاد فرماندهی عملیات به محل حادثه اعزام و اقدامات ایمنی انجام شد.
وی افزود: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است، یک‌دستگاه خودری سواری پژو پارس پس از برخورد با گاردریل و منحرف شدن از مسیر اصلی خود با تیر چراغ برق کنار جاده به شدت برخورد کرد که موجب مرگ راننده جوان شد.
بهشتی‌فرد ادامه داد: سرنشین این خودرو نیز از ناحیه سر و گردن به شدت مصدوم شد.
وی خاطرنشان کرد: گروه اعزامی آتش‌نشانان به محض مستقر شدن در محل اقدامات ایمنی جهت جلوگیری از هر نوع حادثه بعدی را انجام دادند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول تصریح کرد: سرنشین خودرو که یک خانم حدودا ۲۵ ساله بود توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شد اما راننده مرد جوان با حدود ۲۸ سال سن به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت که توسط آمبولانس به سازمان باغ بهشت منتقل شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط