شنبه 31 شهریور 1403 - 11:15

کد خبر 618835

پنج‌شنبه 15 شهریور 1403 - 21:56:23


ارزان‌ترین کیبورد غول پیکر دنیا که واقعاً کار می‌کند


شهر سخت افزار/ یک شرکت چینی به تازگی تصمیم گرفته اولین کیبورد مکانیکال غول‌پیکر خود را معرفی کند. بر خلاف انتظار، این محصول کاملاً واقعی بوده و علی‌رغم اتصال بی‌سیم، بدون کوچک‌ترین لگ یا تأخیر می‌تواند نقش یک کیبورد گیمینگ را برعهده بگیرد.

برند MCHOSE که به دلیل تولید کیبوردهای گیمینگ مقرون به صرفه در بازار چین شناخته می‌شود، اخیراً تصمیم گرفته یک محصول بسیار متفاوت و خاص را به گیمرها معرفی کند.

به گزارش tomshardware، این شرکت به تازگی یک نسخه غول‌پیکر از کیبورد مکانیکال X75 V2 را به نمایش گذاشته که اندازه آن بیش از 5 فوت است. از آنجا که چنین محصولاتی معمولاً برای خودنمایی تولید شده و کاربرد عملی ندارند، این شرکت یک ویدئوی 40 دقیقه‌ای نیز در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته و عملکرد کیبورد غول‌پیکر گیمینگ خود را نمایش داده است.

بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین کیبورد غول‌پیکر دنیا
به لطف ترکیب رنگی آبی، سفید و صورتی، می‌توان گفت که نسخه غول پیکر X75 V2 یکی از جذاب‌ترین کیبوردهای گیمینگ دنیا به شمار می‌آید. البته این تمام ویژگی‌های ظاهری این محصول نبوده و برخلاف انتظار شاهد استفاده از نورپردازی RGB در آن هستیم.

برای تأمین انرژی این کیبورد یک پورت USB-C در نظر گرفته شده که کاربر باید از آن برای اتصال به پاور بانک استفاده کند. شایان ذکر است که این محصول غول پیکر به صورت بی‌سیم به کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل شده و برخلاف انتظار، خبری از تأخیر ورودی یا لگ نیست.

 نظر شما در رابطه با کیبورد غول پیکر X75 V2 چیست؟


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط