دوشنبه 09 مهر 1403 - 07:02

کد خبر 62049

شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 11:24:00


ساخت پل‌های شور و شلال در اندیکا


صدا و سیما/ در سفر مدیرکل راه و شهرسازی به اندیکا مقرر شد مقدمات احداث دو پل شور و شلال در این منطقه فراهم شود.

محمدحسین پناهی‌فر، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به همراه امراله نوذری، فرماندار اندیکا از پروژه‌های عمرانی شهرستان اندیکا بازدید کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه مسکن، راهسازی، بازآفرینی شهری و شهرسازی آشنا شد و به منظور تسریع و تعیین تکلیف پروژه‌ها مواردی را بررسی و تصویب کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: با هدف اجرای طرح نهضت ملی مسکن موضوع توافق با مالکان برای الحاق به محدوده شهر توسط شورای مسکن شهرستان اندیکا مصوب و برای تایید به شورای مسکن استان پیشنهاد خواهد شد.
پناهی فر همچنین افزود: الحاق ۵۴ هکتار اراضی ملی شناسایی شده به محدوده شهر قلعه خواجه در راستای طرح نهضت ملی مسکن نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.
وی گفت : اراضی ۲ هکتاری قلعه خواجه به صورت ویلایی به متقاضیانی که ثبت نام کرده اند واگذار خواهد شد از این رو متقاضیان باید نسبت به تکمیل سهم آورده اولیه اقدام کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه آماده سازی اراضی ۲ هکتاری قلعه خواجه در راستای طرح نهضت ملی مسکن طی تفاهمنامه مشترک با بنیاد مسکن انجام خواهد شد، افزود: واگذاری ۴۸ قطعه زمین ویلایی در قلعه خواجه توسط اداره کل راه و شهرسازی با کارگزاری بنیاد مسکن تا یک ماه آینده انجام خواهد شد.

پناهی فر با بیان اینکه مطالعات احداث "پل شور" و اتصال آن به آبژدان و پل درون شهر آبژدان تا یک ماه آینده انجام می شود گفت : سپس برای مناقصه برای معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت ارسال خواهد شد.
مطالعات «پل شلال» اندیکا نیز تا سه ماه آینده انجام خواهد شد و پس از آن جهت مناقصه برای معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت ارسال خواهد شد.

 
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط