دوشنبه 26 شهریور 1403 - 19:06

کد خبر 620540

شنبه 17 شهریور 1403 - 16:08:25


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر: سند اقتصاد دانش بنیان استان الگویی برای کشور شده است


ایرنا/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: سند اقتصاد دانش بنیام این استان تبدیل به الگویی جامع برای سایر استان‌ها شده است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد:علاوه بر سند بالادستی، برش علمی اسناد اقتصاد دانش‌بنیان و سند چشم‌انداز تأمین آب استان بوشهر تصویب و اجرایی شده است.

وی بیان کرد: بوشهر به عنوان سومین اقتصاد ایران در تولید ناخالص ملی و نخستین استان در تولید سرانه درآمد کشور معرفی شده که این نشان از جایگاه ویژه استان در حوزه اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر ۱۰ تا ۱۲ سال آینده به اوج توسعه و پیشرفت می‌رسد که تلاش مدیران در این راستا بسیار حائز اهمیت و راهبردی است.

صفایی بوشهری با اشاره محور فعالیت اقتصادی استان بوشهر در محور اقتصاد دریا پایه اضافه کرد: این استان در عرصه آمایش منابع انسانی و سرزمینی جایگاه مهم و ممتاز دارد.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم، شهید آیت‌الله رئیسی فوق‌العاده به حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم وقت می‌گذاشت و تمام تلاش آن در راستای رضایت‌مندی مردم بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خدمات‌رسانی صادقانه با تلاش شبانه‌روزی را از دیگر ویژگی‌های شهید رئیسی برشمرد و گفت: این شخصیت برای رشد و حفظ نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کرد و در استان بوشهر نیز دستاوردهایی ارزشمند از خود برجا گذاشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط