شنبه 31 شهریور 1403 - 20:56

کد خبر 62075

شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 11:37:00


ام وی ام آریزو 5 اسپرت معرفی شد + تصاویر


آخرین خودرو/ شب گذشته شرکت مدیران خودرو به صورت رسمی ام وی ام آریزو 5 اسپرت را معرفی کرد. آریزو 5 اسپرت چهارمین نسخه از این سدان چینی و مونتاژی در بازار ایران است. 
مدیران خودرو در بیستمین سال فعالیت خود و هم زمان با یک میلیون دستگاهی شدن فروش آریزو 5 در بازار جهانی، چهارمین نسخه از این سدان چینی را به بازار ایران معرفی کرد. تا به امروز بیش از 50 هزار دستگاه از سه نسخه قبلی آریزو 5 در بازار ایران فروش رفته اند و حال آریزو 5 اسپرت با ویژگی های جدید قرار است تا مسیر این سدان کلاس C چینی را ادامه دهد. مدیران خودرو در شب گذشته قیمت رسمی را برای این محصول اعلام نکرد. اما گفته می شود که ام وی ام آریزو 5 اسپرت با قیمتی در محدوده یک میلیارد تومان تا یک میلیارد و 150 میلیون تومان به بازار می آید.

مشخصات فنی ام وی ام آریزو 5 اسپرت

آریزو 5 اسپرت در بحث فنی تفاوتی با نسخه قبلی ندارد. این سدان چینی و مونتاژی به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر با فناوری AVL مجهز است و قدرت 147 اسب بخار را با گشتاور 210 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده آریزو 5 اسپرت همچنان از نوع اتوماتیک CVT است که قابلیت انتقال قدرت 9 سرعته مصنوعی را در حالت تیپ ترونیک دارد. سیستم تعلیق این سدان مدیران خودرو در بحث عقب همچنان از نوع توییست بیم (تورشن بیم) بوده و هنوز ساختار آن به مولتی لینک گروه چری تغییر نکرده است.

امکانات ام وی ام آریزو 5 اسپرت

ام وی ام آریزو 5 اسپرت در بحث امکانات رفاهی به روزتر از نسخه های قبلی است. این خودرو در کنار امکاناتی مانند سانروف برقی، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، رینگ آلومینیومی 17 اینچی، چراغ روشنایی روز، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، شش کیسه هوای 10 نقطه ای، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، آینه های تاشو برقی و... به صندلی برقی راننده و گرمکن صندلی های جلو مجهز شده است.

تفاوت های ظاهری ام وی ام آریزو 5 اسپرت

گروه چری نسخه ای از آریزو 5 را با جلو پنجره آبشاری برای بازار خاورمیانه معرفی کرده و حال مدیران خودرو این محصول را برای بازار ایران رونمایی کرده است. آریزو 5 اسپرت در بحث جلو پنجره، الگوی سپر جلو، الگوی سپر عقب، دیفیوزر عقب، پنل تهویه و ترکیب رنگ کابین متفاوت از نسخه های قبلی بوده و ظاهری جدید را به خود گرفته است.

نویسنده و عکاس: علیرضا پاداش


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط