شنبه 07 مهر 1403 - 08:45

کد خبر 62517

شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 15:50:51


دستگیری ۲ رمال با ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در خوی


ایرنا/ فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: دو فرد که از طریق رمالی اقدام به ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، توسط پلیس شهرستان خوی دستگیر شدند.

رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر فعالیت زن و مردی در امر رمالی و فالگیری و ترویج خرافه‌گرایی در شهر خوی، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: با فعال‌سازی منابع خبری و با تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران و پس از هماهنگی قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم پس از حضور در محل سکونتشان که معلوم بود هیچ گونه رابطه فامیلی با هم ندارند، دستگیر شدند.
جهانبخش ادامه داد: در بازرسی از داخل منزل متهمان مقادیر زیادی طلاجات زنانه، سه قطعه شمش طلا، سکه طلا، مقادیری نقره‌جات به همراه یک جلد کتاب دعانویسی، تعدادی تراکت تبلیغاتی فال و تاروت، تعدادی فلش، سیم‌کارت، ساعت مچی زنانه و مردانه و کارت بانکی متعلق به متهمه و افراد دیگر و یک دستگاه دوربین فیلمبرداری کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری نامبردگان اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به چندین فقره کلاهبرداری از این طریق به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال معترف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط