چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 00:50

کد خبر 626599

پنج‌شنبه 22 شهریور 1403 - 14:12:59


وعده بازیکنان امارات: شکست برابر ایران را حتما جبران می‌کنیم


ورزش 3/بازیکنان امارات به هواداران تیم ملی کشورشان وعده دادند که شکست برابر ایران را جبران خواهند کرد.
 روزنامه البیان در گزارشی نوشته است: بازیکنان تیم ملی امارات از شکست خود مقابل تیم ملی ایران در دومین بازی مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2026 ابراز تأسف کردند و قول دادند در بازی‌های آینده این شکست را جبران کنند و هواداران فوتبال امارات را خوشحال خواهند کرد. آنها هم‌نظر بودند که تیم امارات شایسته این شکست نبود و با توجه به عملکرد خوبشان مقابل ستاره‌های لژیونر تیم ملی ایران، بدشانسی آوردند.
خالد عیسی، دروازه‌بان تیم امارات، به‌عنوان نماینده بازیکنان بابت شکست مقابل تیم ملی ایران که مدعی اصلی صعود است، عذرخواهی کرد. او از تلاش‌های هم‌تیمی‌های خود در زمین و روحیه جنگندگی آن‌ها تقدیر کرد و گفت: «ما بازیکنان تیم ایران را که اکثرشان در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند، مجبور به عقب‌نشینی و وقت‌کشی کردیم، به‌خصوص در ده دقیقه ابتدایی بازی. این نشان‌دهنده برتری ما در مسابقه بود و ثابت کرد که روند عملکردی تیم امارات جای نگرانی ندارد. ما از دو بازی اول ۳ امتیاز کسب کرده‌ایم، آن هم مقابل تیم‌هایی که مدعی هستند، و در ماه اکتبر به جبران این شکست خواهیم پرداخت.»
او افزود: «از نظر من، هر دو تیم با توجه به عملکرد خوبی که در زمین داشتند، شایسته شکست نبودند. درباره تیم ما، معتقدم این از آن بازی‌هایی بود که باختیم، ولی با سرافرازی خارج شدیم. بازیکنان ما عملکردی عالی داشتند و با بازیکنان حرفه‌ای ایران رقابت کردند و آن‌ها را به چالش کشیدند.
حارب عبدالله، دیگر بازیکن تیم ملی امارات، نیز از این شکست ابراز تأسف کرد، اما از همبستگی و روحیه جنگندگی بازیکنان در طول بازی تمجید کرد. او توضیح داد که آن‌ها برای پیروزی به زمین آمده بودند، اما شانس با آن‌ها یار نبود و قول داد در بازی‌های بعدی تمام تلاش خود را برای جبران خواهند کرد.
علی سالمین، هافبک تیم امارات، تأکید کرد که تیم در این مسابقه با ایران عملکردی برجسته داشت، اما موفق به گلزنی نشد. او گفت: «ما چندین موقعیت گلزنی داشتیم، اما موفق به باز کردن دروازه حریف نشدیم، در حالی که حریف از تنها فرصتی که داشت بهره برد و گل زد. چنین بازی‌هایی به استفاده از فرصت‌ها وابسته است.»
او ادامه داد: «ما از نتیجه راضی هستیم، اما نباید تسلیم شویم. باید در مراحل آینده تلاشی مضاعف کنیم تا این هواداران پرشور که تا آخرین لحظه بازیکنان را حمایت کردند، خوشحال شوند. مهم نیست نتایج چه باشند، باید به خود و توانایی‌هایمان اعتماد کنیم و در هر بازی پیش‌قدم باشیم و کنترل بازی را در دست بگیریم.» سالمین همچنین افزود که با وجود این شکست، فضای رختکن بعد از بازی خوب بود، زیرا هنوز مسیر طولانی در پیش است و نباید این شکست بر روحیه تیمی تأثیر بگذارد. او اطمینان داد که تیم به زودی نتایج مثبتی کسب خواهد کرد.
فهد بدر نیز تأکید کرد که تیم امارات بدشانسی آورد و علیرغم تلاش‌های فراوان، نتوانستند به گل برسند. او گفت: «این طبیعت فوتبال است. ما از هواداران اماراتی که در طول بازی با گرمی از ما حمایت کردند، عذرخواهی می‌کنیم و قول می‌دهیم در بازی‌های آینده این شکست را جبران کنیم. هنوز مسیر طولانی در پیش است و ما برای این هواداران خواهیم جنگید، زیرا هر چه آن‌ها را ناراحت کند، ما را نیز ناراحت می‌کند.»


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط