چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 00:50

کد خبر 626619

پنج‌شنبه 22 شهریور 1403 - 14:30:08


رشد ابر، رگبار پراکنده، باران و رعدوبرق در ارتفاعات هرمزگان


مهر/ کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: برای بعدازظهر امروز رشد ابر، رگبار پراکنده، باران و رعدوبرق در ارتفاعات هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

مرضیه سی‌سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: امروز در محدوده دریایی، سواحل و جزایر خلیج فارس، مه رقیق صبحگاهی و در طول روز غبار محلی و افزایش بادهای جنوب شرقی پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به ناپایداری جوی در ارتفاعات هرمزگان در بعدازظهر، گفت: توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

سی سی پور گفت: در سایر نقاط که شرایط بارشی فراهم نیست، بروز تند باد لحظه‌ای و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست و دریا نیز با افزایش بادهای جنوب شرقی در محدوده دریایی استان بویژه تنگه هرمز و شرق خلیج فارس متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می‌شود تردد شناورها به ویژه شناورهای سبک و صیادی در محدوده تنگه هرمز خودداری شود و این شرایط جوی و دریایی تا فردا پیش بینی می‌شود.

سی سی پور تصریح کرد: از لحاظ دمایی، امروز ماندگاری هوای گرم در استان مورد انتظار است و از فردا با افزایش رطوبت منطقه، کاهش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط