شنبه 07 مهر 1403 - 08:47

کد خبر 62731

شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 19:30:00


خط‌ونشان رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه‌وبویراحمد برای نانوایی‌های متخلف


آخرین خبر/ مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع تعطیلی و تخلفات نانوایی‌ها مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و با تخلفات بدون اغماض برخورد می‌شود.

تعدادی از شهروندان در شهر یاسوج از روند کاری تعدادی از نانوایی‌ها شهر ابراز گلایه داشته و گفتند در روزهای اخیر نیمی از نانوایی‌های شهر یاسوج با ادعای پایین‌بودن قیمت هر قرص نان هیچ‌گونه پختی نداشتند.

این شهروندان اضافه کردند: فروش شبانه آرد به نرخ آزاد و همچنین عدم نظارت کافی دستگاه متولی از مسائل تشدیدکننده این مشکل است.

سید حمزه لقمانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در این‌ باره اظهار کرد: پیگیری موضوع تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها و مشکلات این حوزه طی هفته‌های آینده باهدف ساماندهی و بررسی مشکلات و بروز برخی بی‌نظمی‌ها در یک جلسه دنبال خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: نظارت برای جلوگیری از فروش آرد قاچاق در دستور کار قرار دارد در همین رابطه یک جریمه ۹۷ میلیون‌تومانی برای فردی که اقدام به فروش ۱۵ کیسه آرد خارج از شبکه داشته و همچنین اعمال جریمه ۱۴۰ میلیون‌ تومانی برای یک دستگاه خودرو سایپا انجام شد.

وی به سامانه گزارش تخلفات اشاره داشت و ادامه داد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های تخلفات را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ صمت استان اطلاع دهند، با تخلفات به‌شدت و بدون اغماض برخورد می‌شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط