چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 06:19

کد خبر 627351

جمعه 23 شهریور 1403 - 13:43:18


انتقاد تند مدیر پرسپولیس از بازسازی ورزشگاه آزادی


ورزش 3/مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از طولانی شدن روند بازسازی استادیوم آزادی انتقاد کرد.
 در شرایطی که سه هفته از رقابت‌های لیگ برتر سپری شده است، تیم فوتبال پرسپولیس همچنان موفق نشده بازی‌های خانگی خود را در تهران برگزار کند و سه هفته متوالی در خارج از خانه به مصاف حریفانش رفته است.
این موضوع امروز و در حاشیه تمرین سرخپوشان بار دیگر مورد اعتراض افشین پیروانی قرار گرفت و او گفت: پرسپولیس اینهمه هوادار و عظمت دارد اما ما سه بازی میهمان بودیم. این برای فوتبال ما قشنگ نیست. شنیدم یکی از رسانه‌ها گفته است ما برایشان ورزشگاه می‌سازیم؛ واقعا گفتن و فکر کردن به این موضوع قشنگ نیست. واقعا برای فوتبال و مملکت ما قشنگ نیست. در این چند سال اخیر مدام می‌گویند استادیوم آزادی در حال بازسازی است. بد است. در این مدت می‌شد دو استادیوم بسازیم. زشت است. برای صندلی گذاری مدام می‌گویند به قلعه حسن خان و قزوین و اراک بروید. جدا از بحث هزینه، ما سه بازی کرده‌ایم و میهمان بودیم.
او در خصوص اعتراض خوان کارلوس گاریدو به این موضوع نیز گفت: حق دارند. خواهش من این است که کار کارشناسی شود و بجنبند. قشنگ نیست که ما مدام اینطرف و آنطرف برویم. کسی می‌داند دربی قرار است کجا برگزار شود؟ این شرایط برای آن تیم هم خوب نیست.
پیروانی در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس قصد دارد در استادیوم شهید کاظمی یک زمین چمن دیگر بسازد، گفت: یکی دو سال بحثش بوده است. چند روز پیش یکی از مسئولان گفت همینجا هم مال پرسپولیس نیست؛ من‌ می‌خواهم بگویم واقعا مال کجاست؟ می‌دانید این استادیوم هم می‌توانست مثل جاهای دیگر خرابه شود؟ فکر می‌کنید نگهداری اینجا ساده است؟ کلی هزینه می‌شود‌. آزادی سه سال است مرمت می‌شود و الان هم یکی می‌گوید شش ماه دیگر و یکی می‌گوید شش سال دیگر!
مدیر پرسپولیس در واکنش به اینکه رئیس شرکت توسعه و تجهیز اعلام کرده ممکن است پنج هزار میلیارد تومان برای بازسازی آزادی نیاز باشد، گفت: اگر انقدر احتیاج است، پس به عمر من و شما قد نمی‌دهد و باید دنبال نسل آینده باشیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط