شنبه 31 شهریور 1403 - 06:10

کد خبر 62739

شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 21:00:00


قتل‌‌عام نازی‌‌ها توسط ارتش یک‌‌نفره فنلاندی


آخرین خبر/ «سیسو» در زبان فنلاندی یک کلمه ساده نیست، بلکه یک توصیف بلند و بالاست درباره شجاعتی وصف‌‌ناپذیر توام با اراده‌‌ای محکم، شجاعتی که نشئت گرفته از امید نیست، فراتر از امید، جسارتی غیرقابل وصف. فیلم «سیسو» روایتی است از همین نوع شجاعت. داستان این اکشن تماشایی که بی‌‌شباهت به وسترن‌‌های محبوب هم نیست در اواخر جنگ جهانی دوم می‌‌گذرد، جایی که فنلاند و شوروی بر سر خروج نازی‌‌ها از فنلاند توافق کرده‌‌اند. نازی‌‌ها اما استراتژی زمین سوخته را در پیش گرفته‌‌اند و می‌‌خواهند حین عقب‌‌نشینی از منطقه لاپلند، هرآن‌‌چه در مسیرشان است را ویران کنند. در این بین یک کاوشگر طلا، رگه‌‌ای از طلای ناب را پیدا می‌‌کند. گروهی از سربازان آلمانی طلای او را می‌‌دزدند و او درصدد این است که دشمن را یک تنه تارو مار کند. آغازی بر یکی از جذاب‌‌ترین و نفس‌‌گیرترین اکشن‌‌های سال‌‌های اخیر با دوبله فارسی اختصاصی. ()

سبکی تازه در اکشن

قهرمانان کم‌‌حرف دنیای وسترن را به‌‌خاطر دارید؟ مردان خسته‌‌ای که از دشمن نمی‌‌ترسند و بعد از قتل‌‌عام آدم‌‌های بد در افق محو می‌‌شوند. قهرمان فیلم «سیسو» یکی از آن‌‌هاست. هرچند نه جغرافیا و نه زمان داستان شباهتی به سینمای وسترن ندارد؛ اما موتیف‌‌های زیادی از این ژانر محبوب را در «سیسو» می‌‌بینیم، فیلمی که یک اکشن تاریخی، با طراحی صحنه جالب و شخصیت‌‌پردازی متفاوت است که دو ژانر را تلفیق کرده. شروع فیلم کمی ایستا است، اما بعد از تنها 10 دقیقه شاهد حمام خونی هستیم که مرد فنلاندی به‌‌ راه می‌‌اندازد. این اکشن خاص را از لینک زیر، با اینترنت همراه، بدون نیاز به اشتراک تماشا کنید و لذت ببرید.

>>>

به «فیلم و سریال» آخرین خبر سر بزنید!

در بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر می‌توانید به دنیایی نامحدود از بهترین و به‌روز ترین فیلم‌های دنیای سینما و سریال با دوبله‌های اختصاصی وصل شوید و لذت ببرید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

1402/02/29 - 20:00

1402/02/29 - 22:00

1402/02/28 - 21:00





 

      

.

.

.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط