چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 15:03

کد خبر 628788

شنبه 24 شهریور 1403 - 19:16:46


کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان


فارس/ جانشین انتظامی همدان گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی از یک کامیون که اقدام به حمل سوخت قاچاق به صورت جاساز می‌کرد 35 هزار لیتر گازوئیل کشف شد.

سردار رضا زارعی، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌ها مشخص شد خودروی توقیفی حامل 35 هزار لیتر فراورده نفتی از نوع گازوئیل بوده و راننده نیز فاقد هر گونه مدارک قانونی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون و محموله آن به ارزش 10‌ میلیارد ریال توقیف و راننده نیز دستگیر شد که پرونده در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه مقابله با قاچاقچیان در اولویت کاری پلیس است گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تشدید اقدامات کنترلی به ویژه در محورهای مواصلاتی را در دستور کار قرار داده‌اند.

زارعی افزود: در همین راستا طی چند روز گذشته با توقیف یک خودروی شوتی 4 هزار و 224 قلم لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

زارعی گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده که در تعزیرات حکومتی استان در حال رسیدگی است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط