چهارشنبه 04 مهر 1403 - 08:44

کد خبر 62943

یک‌شنبه 31 اردیبهشت 1402 - 00:01:00


برگزاری ۵۵۰ برنامه به‌مناسبت سوم خرداد در استان مرکزی


ایرنا/ جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: برگزاری ۵۵۰ برنامه به‌مناسبت سوم خرداد توسط سپاه و بسیج در این استان هدفگذاری شد.

سرهنگ پاسدار محمد رضا عسگری، جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان با موضوع گرامیداشت ایام‌الله سوم خرداد اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ عنوان با بیش از ۵۰۰ برنامه در سالروز حماسه سوم خرداد پیش بینی شده که توسط حوزه ها، پایگاه ها و کانون های بسیج با محوریت مساجد برگزار می شود.

عسگری افزود: سوم خرداد روز تولد ملت ایران بوده و آنچیزی که موجب شد این پیروزی بزرگ رقم بخورد تفکر انقلابی، جهادی و خودباوری ملت ایران بود و این درس بسیار مهمی است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی حماسه سوم خرداد مردمی بودن آن است و در این راستا سپاه و بسیج با تکیه بر مساجد، پایگاه ها و کانون های بسیج برنامه های گرامیداشت را با محوریت جهاد تبیین برگزار می کند.

یوم الله سوم خرداد تجلی قدرت لایزال الهی است

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی نیز اظهار کرد: روز ایثار و مقاومت که به مناسبت سالروز حماسه آزادی خرمشهر نامگذاری شده یادآور رشادت های ملت ایران و خصوصا رزمندگان اسلام است که به عنوان آغاز سربلندی و عزت مردم ایران در تاریخ ثبت شده است.

وی ادامه داد: ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی در سال جاری همچون سال های گذشته در ذیل ستاد کنگره شهدای استان تشکیل شده و تمامی دستگاه های اداری، اجرایی و سازمان ها در این ستاد مسئولیت دارند و گرامیداشت باشکوه یوم الله سوم خرداد یکی از برنامه های مهم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه شعار راهبردی امسال در برنامه های دفاع مقدس و مقاومت ما متحد هستیم است، گفت: تمامی برنامه ها با این رویکرد برگزار می شوند و توجه به جهاد تبیین یک ضرورت مهم است و موضوعاتی همچون فرهنگ عفاف و حجاب، جوانی جمعیت و خانواده در اولویت برنامه ها باشند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط