چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 21:23

کد خبر 630013

یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 16:21:09


وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است


ایرنا/ رئیس شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: وعده مدیریت شهری برای تکمیل قطعه دوم خط ۲ قطار شهری کرج در حال تحقق است.

مسعود محمدی، رئیس شورای اسلامی کلانشهر کرج اظهار داشت: اکنون خط ۲ قطارشهری کرج در حال اتصال به خط ریلی صادقیه تهران است که ایستگاه شهید سلطانی به‌‎عنوان رابط بین این ۲ خط در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.
وی گفت: با تکمیل ایستگاه شهید سلطانی و بهره‌برداری از آن روند تکمیل ارتباط متروی کرج و تهران نهایی خواهد شد و با افتتاح این مسیر و آغاز بهره برداری از آن ارتباط ریلی کرج با پایتخت برقرار می‌شود.
محمدی یادآور شد: این ایستگاه یکی از پروژه های اولویت دار شورای ششم کرج است که با جدیت دنبال شده است .
رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: بخشی از بودجه این پروژه به صورت اوراق مشارکت و با مشارکت دولت، استانداری البرز و مدیریت شهری کرج تامین شده و ‌عملیات اجرایی آن رو به پایان است.
به گفته رییس شورای اسلامی شهر کرج، رام دوم وارد مدار فعالیت شده و ‌منتظر هستیم تا رام های بعدی به خط ۲ قطار شهری اضافه شود تا مسافرینی که از خط پنج تهران وارد کرج می شوند بدون مشکل به مسیر خود ادامه دهند.
وی یادآور شد: در سه سال اخیر پیشرفت های قابل توجهی در اجرای پروژه ها به ویژه در روند اجرایی ابر پروژه بزرگراه شمالی را شاهد هستیم که تکمیل و بهره برداری کامل از آن به همراه بهره برداری از خطوط مترو شهری می تواند چهره ترافیک شهر کرج را متحول سازد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط