چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 21:23

کد خبر 630050

یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 16:52:11


راه‌اندازی شعبه دانشگاه فردوسی مشهد در عراق عملیاتی شد


ایرنا/ رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: این دانشگاه محدود به مرزهای جغرافیایی نیست و با تعاملات انجام شده به‌زودی شعبۀ دانشگاه فردوسی در کشور عراق راه‌اندازی می‌‎شود.

مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: در سال‌های اخیر تعاملات علمی بین دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه‌های معتبر در کشورهای پاکستان، اندونزی، روسیه و عراق افزایش قابل توجهی داشته است.
وی ادامه داد: همچنین تمهیدات لازم برای ایجاد رشته مهندسی معدن در دانشگاه فردوسی مشهد، انجام شده و به زودی این دانشگاه پذیرای دانشجویان کارشناسی در رشته معدن خواهد بود.
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: گواهی می‌دهم که تلاش‌های صادقانۀ یکایک اعضای این خانواده را در لحظه به لحظۀ این مدت به‌چشم دیدم و اطمینان دارم تلاش های ارزشمند و همکاری مؤثر شما، سهم چشمگیر و انکار نشدنی در ارتقا و پیشرفت این دانشگاه دارد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: طرح بزرگ «پردیس زندگی» ویژه دانشجویان متأهل با ظرفیت ۸۰۰ واحد مسکونی، با عنایت خداوند آغاز شده است و به زودی سازۀ بلوک A آن به پایان خواهد رسید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط