پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 05:40

کد خبر 630263

یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 19:53:53


منتظر رایگان شدن بازی Palworld نباشید


زومجی/ طبق گفته‌های تیم سازنده، Palworld در آینده نزدیک به یک بازی GaaS یا رایگان تبدیل نخواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت پوکت‌پیر می‌گوید هنوز هم در مورد رایگان کردن بازی Palworld مطمئن نیست. طی مصاحبه‌ای با ASCII.jp، تاکورو میزوبه اظهار داشت: «راستش را بخواهید هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته‌ایم. تغییر مدل بازی ممکن است برای کسب‌وکار استودیو مفید باشد، اما پیچیدگی‌های زیادی خواهد داشت و احتمالا عقلانی نخواهد بود. وقتی از منظر تجاری به آن فکر می‌کنید، تبدیل کردن Palworld به یک اثر لایو-سرویس طول عمر بازی را افزایش خواهد داد و آن را از نظر سودآوری پایدارتر خواهد کرد.

مشکل این‌جا است که بازی از ابتدا با چنین رویکردی طراحی نشده بود؛ بنابراین چالش‌های زیادی در مسیر سرویس‌محور کردن آن وجود خواهد داشت. معمولا بازی‌های لایو-سرویس با آیتم‌های پولی مثل اسکین‌ها و بتل‌پس‌ها ارائه می‌شوند و در ابتدا رایگان هستند؛ اما Palworld به عنوان یک بازی Buy-to-Play به گیمرها معرفی شد و افراد بسیاری آن را خریداری کردند؛ بنابراین تبدیل کردن آن به یک بازی سرویس‌محور کار راحتی نخواهد بود و پیچیدگی‌های خود را خواهد داشت.

در گذشته آثاری مثل PUBG و Fall Guys را داشتیم که این مسیر را با موفقیت طی کردند؛ اما انجام چنین کاری برای آن‌ها چندین سال طول کشید و به این راحتی‌ها صورت نگرفت.» بازی Palworld در ژانویه ۲۰۲۴ (دی ۱۴۰۲) منتشر شد و توانست تنها در عرض یک ماه حدود ۲۵ میلیون بازیکن را به سمت خود جذب کند. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید و نظر خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط