چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 22:19

کد خبر 630288

یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 20:13:47


هدفمان لیگ قهرمانان است و هنوز وقت داریم!


ورزش 3/دانیله ده‌روسی، سرمربی آاس رم می‌گوید هدفشان در این فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.
شاگردان دانیله ده‌روسی تنها یک دقیقه تا کسب اولین برد فصل در هفته چهارم رقابت‌های سری آ مقابل جنوا فاصله داشتند اما کانی ده وینتر مدافع جنوا با گلزنی خود در نود و ششمین دقیقه بازی جالوروسی را در حسرت گذاشت.

دانیله ده‌روسی سرمربی رم که درست یک دقیقه قبل از گل جنوا از کنار زمین اخراج شد، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "در نیمه اول کاملا مسط به بازی بودیم. در نیمه دوم هم ضدحملات بسیاری را ترتیب دادیم و افسوس که از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. آنقدر خطا کردیم و ضربه ایستگاهی به حریف هدیه دادیم تا سرانجام گل مساوی را خوردیم."

باوجود کسب نتایج ضعیف و عدم پیروزی در چهار بازی نخست، ده‌روسی همچنان به تیمش‌ ایمان دارد و قول جبران این نتایج را داد. او در این خصوص گفت: "هدف اصلی ما در این فصل کسب سهیمه لیگ قهرمانان است. تیم‌های زیادی هستند که فصل را با این هدف آغاز می‌کنند اما حتی سهمیه لیگ کنفرانس هم نمی‌گیرند. بنابراین اگر هم در پایان به این هدف نرسیم چندان شکست نخورده‌ایم. اما به هواداران قول می‌دهم شرایط تیم بهتر می‌شود و به زودی روی ریل پیروزی قرار خواهیم گرفت."

ده‌روسی درخصوص عملکرد نقل‌وانتقالاتی رم در تابستان اضافه کرد: "عملکرد تیم در نقل‌وانتقالات از نظر من بسیار خوب بود و از این بابت از مدیران تیم تشکر می‌کنم. فقط کافی است به اولین برد برسیم تا روحیه از بین رفته به تیم برگردد و شرایط تیم بهبود یابد."
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط