چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 22:38

کد خبر 630327

یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 20:49:38


جزئیات حادثه مرگبار ریلی در هرمزگان


فارس/ به‌دنبال بروز حادثه در روز جمعه 23 شهریور در بندرعباس متأسفانه دو کارگر و لوکومتیوران جان خود را از دست دادند. راه‌آهن امروز جزئیاتی از این حادثه را اعلام کرد.

روز جمعه (۲۳ شهریورماه) رامین بیگی و مصطفی فلاحی در انشعاب یکی از خطوط ریلی بندرعباس دچار سانحه برخورد می‌شوند که هر دو در اثر این حادثه جان باختند.

جبارعلی ذاکری (مدیرعامل شرکت راه آهن ایران و معاون وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم) در پیام تسلیتی پیرامون فوت این دو کارگر اظهار کرده است: لازم است کمیسیون عالی بررسی سوانح فوراً در محل حاضر و علل وقوع حادثه را بررسی و نتیجه را برای اتخاذ راه‌کارهای پیش‌گیرانه مقابل چنین حوادثی اعلام کند.

در گزارش این حادثه آمده است: مقارن با ساعت ۹ شب روز جمعه این هفته هنگام ورود قطار باری با وضعیت ۴۷ واگن به وزن ۴۱۰۰ تن و طول ۷۲۰ متر و به تصدی آقای مصطفی فلاحی و در معیت آموزگار لکوموتیوران رامین بیگی به علت غلط بودن مسیر به خط ۱۵ ایستگاه انشعاب وارد شدند و با واگن‌های متوقف در خط ۱۵ برخورد کردند که متاسفانه منجر به فوت لکوموتیوران و آموزگار لکوموتیوران و خروج از خط اصلی قطار شده است.

منابع کارگری از عدم حضور به موقع مسئولان ایمنی و فنی شرکت راه‌آهن در ساعات اولیه سانحه گفتند که موجبات ناراحتی پرسنل را فراهم ساخته است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط