چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 23:12

کد خبر 630391

یک‌شنبه 25 شهریور 1403 - 22:33:02


تبریک باشگاه شمس آذر بابت انتخاب باجیوند


ورزش 3/مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان قزوین در شرایطی برگزار شد که برای سومین دوره متوالی حسین باجیوند به عنوان‌ رئیس هیئت فوتبال این استان انتخاب شد.تبریک باشگاه شمس آذر بابت انتخاب باجیوند

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان قزوین با حضور سه نامزد برگزار شد که در آن حسین باجیوند، ابوالفضل ذوالقدر و مجید رضایی به دنبال دستیابی به این پست بودند. در ادامه مجید رضایی طی نامه‌ای انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کرد تا رقابت بین دو نامزد دیگر دنبال شود.

در پایان حسین باجیوند برای سومین دوره متوالی با ۲۱ رأی به عنوان‌ رئیس هیئت فوتبال استان قزوین انتخاب شد. او در پایان جلسه انتخابات و در جمع خبرنگاران گفت: انتخاب برای سومین دوره قطعاً مسئولین بنده را سنگین‌تر می‌کند، برنامه‌های کلانی داریم که تلاش می‌کنیم انجام دهیم، تلاش کردیم یک کرسی در فدراسیون فوتبال بگیریم و «شمس‌آذر» و «کراپ الوند» را در لیگ برتر فوتبال و فوتسال داریم که این موارد در چند سال اخیر اتفاق افتاده است. استان قزوین در حوزه امکانات برگزاری مسابقات فوتبال یکی از بهترین‌ها در کشور است که این موضوع در یک دو سال اخیر صورت گرفته است، وقتی تیم‌هایی همانند پرسپولیس و استقلال بازی‌های خود را در قزوین برگزار می‌کنند، همین موضوع به معرفی قزوین منجر می‌شود و لازم است مسئولان استانی نیز در این خصوص همکاری کنند.

باشگاه شمس آذر قزوین نیز طی بیانیه‌ای انتخاب حسین باجیوند را به وی تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد او در ادامه مسیر موفق باشد: با کمال مسرت انتخاب مجدد جنابعالی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان قزوین را که نشان از شایستگی و کارآمدی جنابعالی است را به شما و جامعه فوتبال این استان تبریک می‌گوییم. امید است در سایه الطاف الهی و با پشتکار، دانش و مدیریت حضرتعالی شاهد موفقیت‌های هرچه بیشتر ورزشکاران و جوانان این استان در عرصه استانی، ملی و بین المللی باشیم. سربلندی و موفقیت روز افزون‌تان از درگاه خداوند منان خواستاریم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط