پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 03:11

کد خبر 631427

دوشنبه 26 شهریور 1403 - 18:44:29


پلمب ۱۳ مرکز متخلف دندانپزشکی در مشهد


ایرنا/ سرپرست امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۳ مرکز متخلف در حوزه دندانپزشکی طبق بازدیدهای انجام شده از ابتدای امسال تاکنون در مشهد شناسایی و مهر و موم شد.

دکتر مرتضی فغانی، سرپرست امور دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: در این مدت ۱۸۸ بازدید از مطب‌ها و کلینیک‌های فعال در حوزه دندانپزشکی صورت گرفته که نتیجه آن منجر به صدور ۱۱۰ اخطار، ارجاع ۱۶ فرد متخلف به تعزیرات حکومتی و حضور هفت مداخله‌گر در دادسرا شده است.
وی ادامه داد: امور دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در طول سال مأموریت‌های ویژه مختلفی دارد که آخرین مورد آن در دهه پایانی ماه صفر بود که در این ایام بدنبال ۳۵ مورد بازدید از مطب‌ها و درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های فعال در حوزه دندانپزشکی، ۲ مورد پلمب و ۲ مورد برخورد قاطع با مداخله‌گران سلامت ثبت شده است.
سرپرست امور دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیرامون صدور مجوزهای جدید در حوزه دندانپزشکی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون مجوز فعالیت چهار کلینیک جدید صادر شده که تمامی آنها در شهر مشهد بوده و با اضافه شدن این مراکز مجموع کلینیک‌های تخصصی فعال در حوزه دندانپزشکی از ۸۳ به ۸۷ مورد افزایش یافت.
فغانی با اشاره به اینکه خدمات مراکز فعال در حوزه دندانپزشکی به تمامی گروه‌ها ارائه می‌شود، افزود: خدمات کودکان در سه مرکز دانشکده دندانپزشکی مشهد، کلینیک زکریا و بیمارستان دکتر شیخ  این شهر ارائه می شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط