جمعه 30 شهریور 1403 - 00:48

کد خبر 633535

چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 12:53:03


ضرورت تعیین جایگاه برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی در خرم‌دره


ایسنا/ فرماندار خرم‌دره بر ضرورت تعیین جایگاه برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی در این شهر تاکید کرد.

فیاض محبی، فرماندار خرم‌دره با تاکید بر همت جدی مدیران برای تداوم ارائه خدمت به مردم، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال انتقال دولت هستیم مردم نباید احساس کنند مدیران کارها را پیگیری نمی‌کنند و مدیران نیز نباید در انجام کارها کوتاهی کنند.
وی با بیان اینکه خرم‌دره داشته‌های ارزشمند مادی و معنوی فراوانی دارد که باید از آن صیانت شود، ادامه داد: یکی از این‌ پتانسیل‌ها برخورداری از آب و هوای خوب و طبیعت زیباست که سبب شده خرم‌دره به نگین سبز استان معروف باشد.
فرماندار خرمدره با اشاره به انجام لایروبی در رودخانه‌های شهرستان، ادامه داد: تداوم این لایروبی‌ها باید در دستور کار جدی مسئولان مرتبط قرار گیرد زیر اگر این اقدام تداوم نداشته باشد وضعیت به حالت سابق باز می‌گردد که خطرآفرین و تهدید کننده است.
محبی با تاکید بر اینکه نباید اجازه سو استفاده از محیط‌زیست به سودجویان داده شود، تصریح کرد: یکی از مشکلات زیست محیطی خرم‌دره و تهدیدات شهرستان معضل فاضلاب است که به جد پیگیر حل این مشکل هستیم.
فرماندار خرم‌دره با تاکید بر ضرورت ساماندهی معضل نخاله‌های ساختمانی، متذکر شد: باید برای نخاله‌های ساختمانی جایگاه مشخصی تعریف شود تا مردم نخاله‌ها را در این مکان‌های مشخص تخلیه کنند.
او با اشاره به اینکه ساماندهی ضایعات فروشان نیز یکی از مطالبات مردمی است، تصریح کرد: در برخی از نقاط شهر شاهد فعالیت برخی از ضایعات فروشان غیر مجاز با کشیدن یک چهار دیواری هستیم که این موضوع علاوه بر مخدوش کردن چهره شهر مشکلات زیست محیطی و در پاره‌ای از مواقع امنیتی نیز به بار می‌آورد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط