جمعه 30 شهریور 1403 - 00:53

کد خبر 633568

چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 13:17:05


آب شرب برخی از محله‌های شهر کرمانشاه عصر امروز قطع می‌شود


ایرنا/ براساس اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، آب شرب مشترکان برخی از محله‌های شمال شهر کرمانشاه به دلیل تعمیر خط انتقال، از ساعت ۱۳ امروز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه قطع می‌شود.

در این اطلاعیه که روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت؛ آمده است: با توجه به تعمیر خط انتقال سایز ۹۰۰ میلی‌متر میاندربند به سمت مخازن معلم، مناطقی از حوزه منطقه ۳ از جمله شهرک معلم فازهای ۱، ۲ و ۳، شهرک تعاون فازهای ۱، ۲ و ۳، باغ ابریشم، شهرک شهید باهنر (آناهیتا)، کرناچی، شهرک شهید عسگری، فرهنگیان فاز۲، کارمندان، جاده قدیم، مسکن و شهرداری از ساعت ۱۳:۰۰ تا ساعت ۱۸:۰۰ روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه، با قطعی آب و یا افت فشار مواجه می شوند.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از از مشترکان ساکن در این محله‌ها خواسته است که با صبر و بردباری و مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل این شرکت را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند.
استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه افزون بر ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.
کلانشهر کرمانشاه هشت منطقه شهری دارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط