جمعه 30 شهریور 1403 - 00:47

کد خبر 633598

چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 14:52:00


ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در هرمزگان اعلام شد


ایرنا/ جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۸۰۰ برنامه توسط رده‌های مختلف سپاه و بسیج در سراسر استان برگزار می‌شود.

سردار هدایت‌الله امیری، جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار کرد: برنامه‌های دفاع مقدس امسال با محوریت مردمی و شعار «در راه فتح قله‌ایم» از روز شنبه ۳۱ شهریورماه جاری آغاز شده و تا هفتم مهرماه ادامه دارد.
وی بیان کرد: رژه ملی نیروهای مسلح در بندرعباس از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته مقدس است که با میزبانی نیروی دریایی سپاه پاسداران با حضور نیروهای مسلح به صورت رژه زمینی، هوایی و دریایی در روز شنبه ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود. در این روز همچنین با توجه به هفته وحدت، ۲ گردان بسیجی هرمزگان شامل گروهان وحدت از بسیجیان اهل سنت و گردان طوایف تحت عنوان گروهان عشایری از میناب و بشاگرد در این رژه شرکت خواهند داشت.
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: نمایشگاه‌های دستاوردهای نظامی و دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس است که علاوه بر سراسر استان، در شهر بندرعباس نیز ساعت ۱۹ در بوستان غدیر زیر پرچم برپا می‌شود و در این نمایشگاه رده‌های نظامی و بسیجی آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.
امیری ادامه داد: همچنین در محل نمایشگاه در بوستان غدیر زیر پرچم هر شب ساعت ۲۰ بازسازی عملیات والفجر هشت که از عملیات‌های موفق دفاع مقدس بوده، تدارک دیده شده است که خانواده‌ها می‌توانند از این نمایش بهره ببرند و در شهرستان رودان نیز اجرای بازسازی عملیات مبارزه با تکفیری‌ها و داعش خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: ساعت ۲۱ هر شب نیز در مکان نمایشگاه، صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس پخش زنده تلویزیی خواهد داشت که هر شب یکی از فرماندهان نظامی استان حضور یافته و نقش یگان خود را در دفاع مقدس معرفی می‌کند.
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان یادآور شد: یادواره شهدا، تجلیل از کادر درمان و شهدای سلامت، ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان، زنگ ایثار و مقاومت در مدارس همزمان با اول مهر، برپایی غرفه‌ها با فضاسازی دفاع مقدس جهت استقبال از دانشجویان جدیدالورود، توسل دانشجویان به شهدای گمنام در بعضی از دانشگاه‌ها و مراکز دانشگاهی که میزبان شهدای گمنام هستند، از دیگر برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط