جمعه 30 شهریور 1403 - 01:00

کد خبر 633605

چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 14:29:00


جشن جوانه‌ها در آذربایجان‌ غربی برگزار شد


ایرنا/ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال ۷۰۰ هزار دانش‌آموز در تمامی مقاطع تحصیلی بر سر کلاس‌های درس حاضر می‌شوند، گفت: همه مراکز آموزشی آماده میزبانی از دانش‌آموزان هستند.

علی مطهری، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: آماده‌سازی مدارس، ثبت کتب درسی و بهسازی سرویس بهداشتی مدارس و تعمیرات کلاس‌های درس از جمله اموری بود که در تابستان امسال برای مدارس انجام شد تا در سال تحصیلی جدید حدود ۷۰۰ هزار دانش‌آموز آغازگر مسیر جدید علمی خود باشند.
وی ادامه داد: امسال ۴۲ میلیارد ریال با ظرفیت گروه‌های جهادی، ۲۲۰ میلیارد ریال برای تعمیرات مدارس بالای ۹ کلاسه و ۷۰ میلیارد ریال برای بهسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس هزینه شده تا شاهد پویایی در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: خوشبختانه امسال، سال تحصیلی را با نهایت آمادگی آغاز می‌کنیم و مشکلی از نظر تأمین نیرو نخواهیم داشت.
وی اضافه کرد: شکوفه‌های کلاس اولی به عنوان آغازگر مسیر تعلیم و تربیت در سیستم هستند و شناخت روحیه آنان، امری است که معلمان باید با آن آشنا باشند که این امر نیز با زنگ شکوفه‌های در روز قبل انجام شد و امروز همزمان با زنگ جوانه‌ها نیز آغازگر سال تحصیلی جدید در مقطع متوسطه هستیم.
مطهری ادامه داد: عشق به تدریس و یاددهی فرزندان در بدنه آموزش و پرورش زنده است که این عشق و اعتقاد، نشأت ‌گرفته از حضور همکاران خدوم و معتقد معلم و عوامل اجرایی در مدارس است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط