جمعه 30 شهریور 1403 - 01:01

کد خبر 633608

چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 13:43:40


زمان دقیق بازگشت گاوی مشخص شد


ورزش 3/کادر پزشکی بارسلونا زمان دقیق بازگشت گاوی به میادین و ترکیب این تیم را اعلام کرده‌اند.
پدری از وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر سال گذشته میلادی که در جریان حضورش در اردوی تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت شد و هم رباط صلیبی و هم مینیسک پایش آسیب جدی دیدند دیگر توانست برای این تیم و همچنین بارسلونا در هیچ رقابتی به میدان برود.
این بازیکن چاره دیگری جز انجام عمل جراحی و سپری کردن روند درمانی طولانی و سخت و دردناک نداشت و امیدوار بود که بتواند هرچه زودتر بار دیگر به میادین برگردد و با پیراهن بارسلونا و تحت هدایت هانسی فلیک در فصل جدید رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در زمین حضور پیدا کند.
با این حال، پزشکان هشدار داده بودند که او باید روند درمانش را به صورت کامل طی کند وگرنه خطر بازگشت مصدومیت برایش بسیار زیاد خواهد بود و به همین دلیل کادر فنی بارسا هم هیچ عجله‌ای برای استفاده از او نداشت تا ریسکی را متحمل نشود اما حالا زمان بازگشت برای او بسیار نزدیک شده است.
روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که هانسی فلیک و کادر فنی و پزشکی بارسا معتقد هستند که بهترین زمان برای بازگشت گاوی به میادین در دیدار برابر سویا خواهد بود که در تاریخ ۲۰ اکتبر برگزار می‌شود اما ممکن است که آنها تا بازی برابر اسپانیول که دوم نوامبر انجام خواهد شد هم صبر کنند و به این ترتیب او پس از تقریبا یک سال بار دیگر با پیراهن بارسا به میدان خواهد رفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط