سه‌شنبه 03 مهر 1403 - 10:52

کد خبر 63408

یک‌شنبه 31 اردیبهشت 1402 - 11:42:00


پاداش ۲۰ برابری شرکت توزیع برق برای مشترکان کم‌مصرف بوشهری


ایرنا/ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: از ابتدای خرداد ماه به ازای هر کیلووات کاهش مصرف مشترکین تا ۲۰ برابر تعرفه یعنی ۲۰۰۰ تومان پاداش پرداخت می‌شود.

غلامرضا حشمتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر روز یکشنبه در نشست بررسی گذر از پیک بار مصرف برق در تابستان ۱۴۰۲ اظهار کرد: در راستای جلب بیشتر مشارکت بخش خانگی امسال طرح تشویقی اعطای پاداش به مشترکین این بخش افزایش چشم گیری داشته است .
وی اظهار کرد: با توجه به پاداش ۲۰ برابری برای کاهش مصرف برق در بخش خانگی باید این طرح به صورت گسترده برای جامعه هدف اطلاع رسانی شود.
حشمتی یادآور شد: اهتمام ویژه به تکمیل اهداف و برنامه های کنترل پذیری، تکریم ارباب رجوع، توجه ویژه به مقوله سلامت اداری به عنوان یک رکن اساسی در شفاف سازی روابط شرکت و ذینفعان باید به عنوان اولویتی مهم در دستور کار بخش های مختلف شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت:با اجرای طرح های توسعه و سرویس و نگهداری بموقع با آمادگی کامل به استقبال تابستان می‌رویم و برنامه ریزی لازم برای مشارکت بخش‌های مختلف مصرف در مدیریت اوج مصرف انجام شده است.
حشمتی افزود: میزان خاموشی به عنوان یکی از شاخص های مهم در ایجاد رضایتمندی مردم بشمار می‌رود به خصوص در استان‌های گرمسیری که پایداری و استمرار انرژی الکتریکی در رفاه و آسایش مردم نقش بسزایی دارد.
وی گفت: در طی ۱۰ سال اخیر با برنامه‌ریزی مناسب و تعریف فعالیت‌ها و اقدامات تاثیرگذار نرخ خاموشی از بیش از یکهزار و ۲۰۰ دقیقه در سال به ازای هر مشترک در پایان سال ۱۴۰۰ به کمتر از ۲۲۰دقیقه در سال کاهش یافته و برابر چشم انداز و استراتژی تعریف شده شرکت در افق ۱۴۰۵ به ۸۰ دقیقه در سال خواهد رسید.

حشمتی تصریح کرد: این موفقیت در سایه تلاش شبانه‌روزی پرسنل شرکت توزیع و استفاده از ماشین آلات و ادوات کار بروی شبکه بصورت خط گرم و شناسایی و رفع نقاط بحرانی شبکه و اصلاح و توسعه متناسب آنها محقق شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط