پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 22:47

کد خبر 634723

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 13:01:00


رقیب نیسان آبی به مشهد آمد؛ فورس F38 چه مشخصاتی دارد؟


/ فورس F38 کامیونت سبک بهمن دیزل است که به نوعی رقیبی برای نیسان آبی محسوب می شود. بهمن دیزل این خودرو را با خود به مشهد آورده است.

فورس F38 نام کامیونت سبک جدید شرکت بهمن دیزل است که چند ماهی می شود که توسط این شرکت رونمایی شده است و در اصل رقیبی برای نیسان آبی محسوب می شود. شرکت بهمن دیزل به عنوان یکی از زیر شاخه های گروه بهمن در ۲۴ امین نمایشگاه خودروی مشهد شرکت کرده است و محصولات مختلفی از جمله بایک X9 و فورس F38 را با خود به این نمایشگاه آورده است. در این مطلب می خواهیم نگاهی به محصول جدید شرکت بهمن دیزل بیاندازیم و امکانات و مشخصات آن را به طور مختصر بررسی کنیم.

مشخصات فنی
با اینکه در اکثر کامیونت از پیشرانه های دیزلی استفاده شده است اما در کامیونت فورس F38 شرکت بهمن دیزل خبری از موتور دیزلی نیست. فورس F38 مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتر بنزینی تنفس طبیعی است که تکنولوژی ساخت میتسوبیشی را دارد. این موتور می تواند خروجی نهایت قدرت ۱۳۹ و نهایت ۱۹۶ نیوتن متر را ثبت کند. قدرت از طریق جعبه دنده دستی ۵ سرعته ساخت DAE به چرخ ها می رسد و در مجموع مشخصات معمولی اما راضی کننده ای را در این کامیونت می بینیم.

طراحی کامیونت فورس F38
مسلما در دسته خودروهای کار و تجاری نمی توان انتظار خیلی بالایی در بخش طراحی داشت و عموم خودرو هایی که در این دسته قرار می گیرند سبک طراحی عجیب و غریبی ندارند. کامیونت نیز از این قاعده مستثنی نیست در بخش بیرونی این خودرو نمی توان سبک طراحی عجیب و غریب و متفاوتی را دید و در این خودرو صرفا شاهد سبک طراحی بسیار ساده ای هستیم.

اما در داخل کابین این خودرو سبک طراحی به مراتب بهتر و مناسب تری را می توان مشاهده کرد. در داخل کابین رقیب نیسان آبی، به واسطه استفاده از برخی امکانات بروز و سبک طراحی متفاوت جلوه ی خوبی را مشاهده کرد که این موضوع در میان خودرویی هایی که در این دسته قرار می گیرند کمتر رایج است.

امکانات رقیب نیسان آبی
فورس F38 توانسته امکانات متنوعی را به عنوان یک کامیونت سبک در دل خود جای دهد که این موضوع می تواند ارزش خرید این محصول را بالا ببرد. در این کامیونت سبک و اقتصادی امکانات کامل و خوبی نظیر هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، کروز کنترل، کنترلرهای مالتی مدیا روی فرمان، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، ریموت کنترل، شیشه های جانبی برقی به همراه گرم کن، سیستم تهویه الکتریکی دستی، فرمان دی کات، نمایشگر سیستم مالتی مدیا و… دیده می شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد از روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا روز شنبه ۳۱ شهریورماه ادامه می یابد. بازدید کنندگان می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند. رسانه برای پوشش کامل خبری ۲۴ امین نمایشگاه خودروی مشهد در این نمایشگاه حضور دارد. منتظر گزارش های ما از این نمایشگاه باشید.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط