پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 22:43

کد خبر 634759

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 16:01:00


«یاماها» از دوچرخه‌های برقی جدید خود رونمایی کرد


/ در سال ۲۰۲۴، سازندگان بزرگ موتورسیکلت بیش از پیش به سمت استفاده از فناوری‌های الکتریکی حرکت کرده‌اند.  به عنوان یکی از بزرگان دنیای وسایل نقلیه دو چرخ، با معرفی نسخه‌های به‌روز شده از دوچرخه‌های برقی Wabash RT و Crosscore RC از سری YPJ خود، به این جریان پیوسته است.

در مدل Wabash RT، یاماها بر قابلیت‌های چندمنظوره و سواری اسپرت تمرکز کرده است. این دوچرخه به لطف تایرهای مخصوص مسیرهای خاکی و فرمان‌های خمیده، توانایی حرکت در جاده‌های شهری و مسیرهای ناهموار را دارد. علاوه بر این، Wabash RT آماده نصب لوازم جانبی برای حمل وسایل است و برای ماجراجویی‌های طولانی‌ مدت ایده‌آل به‌ نظر می‌رسد.

برای کسانی که به دنبال تجربه‌ای آرام‌تر و نرم‌تر هستند، Crosscore RC گزینه‌ای مناسب است. این دوچرخه برقی ترکیبی از ارگونومی کوهستان و بهره‌وری دوچرخه‌های جاده‌ای را ارائه می‌دهد و در هر دو محیط شهری و مسیرهای خارج از شهر به راحتی قابل استفاده است. مدل Crosscore RC  با دسته‌های باریک و تایرهای دو منظوره، توانایی حرکت در مسیرهای باریک و فضاهای تنگ شهری را دارد. همچنین، دو شاخ تعلیق‌ دار آن سواری راحت‌تری در مسیرهای ناهموار را فراهم می‌کند.

کسانی که به دنبال امکانات بیشتر هستند، می‌توانند به سراغ مدل Crosscore Connected بروند. این مدل به قابلیت‌های بیشتری مثل اپلیکیشن موبایل، امکان مشاهده وضعیت باتری، آمار سفر و هشدارهای سرویس و نگهداری مجهز است.

موتور جدید S2 از سری PW که در قلب این دوچرخه‌ها قرار دارد، با طراحی کوچک‌تر و سبک‌تر نسبت به نسخه‌های قبلی، سواری روان‌تر و طبیعی‌تری را ارائه می‌دهد. این موتور دارای حالت‌های مختلفی برای ارائه قدرت بوده و تجربه‌ای ساده و کارآمد از سواری برقی را فراهم می‌کند. تنها کافی است مالک دوچرخه را شارژ کرده و به جاده بزند!

یاماها با دوچرخه‌های برقی جدید خود ثابت کرده که می‌توان با حفظ سادگی و حذف پیچیدگی‌های غیرضروری، تجربه‌ای جذاب و کاربردی از دوچرخه‌سواری ارائه داد. در حالی که بسیاری از وسایل حمل و نقل برقی امروزی با فناوری‌های پیچیده‌ای مانند هوش مصنوعی و ناوبری پیشرفته همراه شده‌اند، یاماها همچنان بر سادگی و کارایی تمرکز کرده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط