جمعه 30 شهریور 1403 - 00:47

کد خبر 635141

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 18:47:33


معرفی گزینه‌های نهایی جبهه اصلاحات برای استانداری یزد


فارس/ رئیس جبهه اصلاحات استان یزد در خصوص فهرست پیشنهادی برای استانداری یزد، گفت: اگر استاندار یزد از گزینه‌های جبهه اصلاحات نباشد، قهر نکرده و همچنان مطالبه می‌کنیم.

غلامعلی سفید، رئیس جبهه اصلاحات استان یزد اظهار کرد: بعد از اتمام فرایند انتخابات حدود 54 نفر برای گرفتن تصدی استاندار یزد به جبهه اصلاحات استان یزد معرفی شدند.

وی با بیان این که برخی از افراد به دلیل نداشتن سوابق کافی و عدم اخذ رأی کافی و برخی هم به دلیل انصراف شخصی از فهرست پیشنهادی جبهه اصلاحات استان یزد حذف شدند.

رئیس جبهه اصلاحات استان یزد گفت: از تعداد کل نفرات پیشنهادی 12 نفر با ارزیابی کمی انتخاب شدند و چهار نفر هم بدون درنظرگرفتن امتیاز کمی به فهرست جبهه اصلاحات اضافه شدند.

سفید در ادامه با بیان این که در نهایت 16 نفر از طرف جبهه اصلاحات استان یزد برای گرفتن مسئولیت استانداری یزد به وزارت کشور معرفی شده است، تصریح کرد: مردم‌داری، اصلاح‌طلبی، جوان‌گرایی، توان جذب سرمایه و توان ارتباط با مدیران کشوری از جمله ملاک‌های تعیین و معرفی افراد است.

وی تأکید کرد: بعد از نهایی‌شدن اسامی 16 نفر 23 حزب عضو جبهه اصلاحات استان یزد با ارزیابی و هر کدام 5 نفر برتر خود را معرفی کرده و در نهایت پنج نفر به‌عنوان کاندیدای استانداری یزد از سوی جبهه اصلاحات به وزارت کشور معرفی شدند.

رئیس جبهه اصلاحات استان یزد، «سیدعباس یزدان‌فر»، «محمدرضا توحیدی فر»، «اکرم فداکار»، «سید محمدرضا سید حسینی» و «مهدی جمالی نژاد»، پنج نفر نهایی پیشنهادی جبهه اصلاحات برای استانداری یزد است.

سفید تأکید کرد: اگر به هر دلیلی استاندار یزد از فهرست جبهه اصلاحات انتخاب نشود، به‌هیچ‌عنوان قهر نمی‌کنیم و تابع قانون خواهیم بود.وی با بیان این که تصمیم نهایی با وزارت کشور است و ما تمام تلاش خود را برای انتخابات گزینه‌های خود خواهیم کرد.
سفید خاطرنشان کرد: مردم با حضور در انتخابات برای تغییر رأی دادند و مسئولان باید در انتخاب استاندار یزد به این مهم توجه جدی کنند.

وی در پایان گفت: استاندار نماینده شاخص دولت است و با کمال احترام به استاندار وقت عقیده داریم استاندار آینده یزد باید نماینده دولت چهاردهم باشد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط