جمعه 30 شهریور 1403 - 00:50

کد خبر 635169

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 19:16:57


شمسایی: اصلا از بازیکنانم راضی نیستم


ورزش 3/سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با وجود کسب پیروزی 9 بر 4 و صعود به مرحله حذفی جام جهانی اصلا از نمایش شاگردانش مقابل فرانسه رضایت ندارد.
وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از پیروزی 9 بر 4 مقابل گوآتمالا و صعود به مرحله بعدی مسابقات به دلیل نمایش ضعیف شاگردانش در نیمه اول که نتیجه 3 بر 3 را رقم زد، اینطور گفت: اول خسته نباشید به بازیکنان می گویم ولی اصلا از هیچ کدام‌شان راضی نیستم. تیمی که می خواهد برنده بازی باشد، باید با تفکر حرفه ای جلو برود.

او ادامه داد: در این یکی دو روزه ذهن‌شان درگیر بود و این هم به ما برمی‌گردد. در روزی که می توانستیم خیلی بهتر باشیم، بازی را بردیم و صعود کردیم ولی بازی برای من بسیار سطح پایین بود. از این بابت ناراحتم.

شمسایی در بخش دیگری از صحبت هایش با بازیکنان اتمام حجت کرد و گفت: قطعا نکاتی را با بازیکنان درمیان خواهم گذاشت. هر کس خودش را پیدا کند، بازی می کند و هر کسی نه از چرخه خارج می شود.

او در واکنش به این سوال که آیا نمایش تیم ملی در مصاف سوم مقابل فرانسه بهتر خواهد شد یا خیر بیان کرد: سه روز وقت داریم. بازی را می بینیم. آنالیز می کنیم و آن چیزی که مدنظرمان است را در زمین پیاده می کنیم.
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط