جمعه 30 شهریور 1403 - 01:04

کد خبر 635221

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403 - 20:23:33


مسابقات دوچرخه‌سواری «جام صفویه» در اردبیل برگزار شد


تسنیم/ مسابقات دوچرخه‌سواری «جام صفویه» با حضور تیم‌های منتخب کشور، در اردبیل برگزار و برترین‌ها معرفی شدند.

محمدعلی پهناور در پایان مسابقات دوچرخه‌سواری جام صفویه در اردبیل، اظهار داشت: در 2 روز گذشته مسابقات تایم‌تریل انفرادی و استقامت برای دوچرخه‌سواران استان‌های مختلف برگزار و ما سعی کردیم تا در مسیر تعیین شده این رویداد را به نحوه شایسته برگزار کنیم.

وی افزود: اردبیل میزبانی شایسته برای مسابقات دوچرخه‌سواری جاده اعم از تایم‌تریل و استقامت بود که امروز در رشته استقامت 66 دوچرخه‌سوار در قالب 12 تیم با هم رقابت کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در پایان این مسابقات دوچرخه‌سواران مسیر 127.5 کیلومتری تعیین شده را طی کرده و از نفرات منتخب اولین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری جام صفویه در اردبیل تجلیل شد.

وی گفت: فدراسیون دوچرخه‌سواری با برگزاری این رویداد به صورت قهرمانی کشور در اردبیل سعی کرد تا از ظرفیت فراهم شده بهره برده و ورزشکاران از شرایط آب و هوایی و مسیر زیبای تعیین شده، لذت بردند.

پهناور در ادامه خاطرنشان کرد: این مسابقات با کیفیت بهتر نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد و قطعا در سال‌های آینده فدراسیون دوچرخه‌سواری تلاش خواهد کرد تا جام صفویه را حتی در سطوح بین‌المللی نیز به میزبانی اردبیل برگزار کند.

وی اضافه کرد: از بین 12 تیم شرکت‌کننده در این رویداد 2 تیم نیز از استان حضور داشتند تا توان خود را به نمایش بگذارند که انتظار می‌رود هیأت دوچرخه‌سواری استان با برگزاری این رویداد و همچنین تربیت دوچرخه‌سواران توانمند و مجرب بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در پایان این مسابقات مهدی ناصحی از تیم سپاهان اصفهان در رده اول قرار گرفته و سهرابی از زنجان دوم و آقاکاسبی از تبریز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

پهناور در ادامه یادآور شد: در این مراسم از خانواده مرحوم بهزاد کارگر دوچرخه‌سوار مطرح استان اردبیل نیز تجلیل شد تا ما بتوانیم یاد و خاطره دوچرخه‌سواران فقید این استان را نیز گرامی بداریم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط