جمعه 30 شهریور 1403 - 10:17

کد خبر 635363

جمعه 30 شهریور 1403 - 09:22:00


مخالفان گفتمان وفاق ملی به روایت کواکبیان


فارس/ دبیرکل حزب مردم سالاری در برنامه سپهر سیاست خبرگزاری فارس مخالفان گفتمان وفاق ملی را دو گروه قلمداد کرده و ویژگی های مخالفان وفاق را تشریح کرد.

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مخالفان گفتمان وفاق ملی خاطرنشان کرد: این موضوع گفتمان وفاق، دو گروه مخالف دارد، یک گروه کسانی هستند که می‌گویند این موضوع شدنی نیست و ما بالاخره نمی‌توانیم به یک وفاقی ملی دست پیدا کنیم و دلایل زیادی هم برای خودشان دارند، و به این گفتمان اعتقادی ندارند، حالا بنده نمی‌خواهم اسم حزب گروه و جناحی را ببرم. 
وی افزود: ممکن است این مخالفان هم در دوستان اصلاح طلب ما و هم در دوستان اصولگرای ما باشد، و می‌گویند بیخودی ما وقت خودمان را تلف می‌کنیم و وفاقی هم حاصل نمی‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: یک گروه هم افرادی هستند که تفسیرشان از وفاق یک جوری هست که می‌گویند چون آن مزایا و محاسنی که وفاق برای ما باید داشته باشد یلی زمینه‌اش وجود ندارد، لذا آنها هم طرفدار وفاق نمی‌شوند.
دبیرکل حزب مردم سالاری در ادامه گفت: البته افرادی که به هیچ مبانی و عتقاداتی پایبند نیستند خب به صورت طبیعی نمی‌توانند طرفدار وفاق باشند، به عنوان مثال جریانات اپوزیسیون خارج از کشور، اصلاً واجب وفاق ملی هم برای آنها به زعم خودشان چندش آور است.
وی افزود: آنها در همان داستان اغتشاشات ۱۴۰۱ هم معتقد بودند که با هم بنشینند، که از دل همان جریانات هم و نشست‌ها هم چندین جریان و گروه به وجود آمد، سوسیالیست‌ها یک چیزی می‌گفتند سلطنت طلب‌ها یک چیزی می‌گفتند و منافقین یک چیز دیگر و و این جریانات به صورت کلی بحث وفاق را هم قبول ندارند. 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط