جمعه 30 شهریور 1403 - 11:10

کد خبر 635387

جمعه 30 شهریور 1403 - 08:41:52


واکنش سیمئونه به برد لحظه آخری در شروع لیگ قهرمانان


ایسنا/سرمربی اتلتیکو بردن در دیدار نخست لیگ قهرمانان را بسیار مهم ارزیابی کرد.
اتلتیکومادرید در ورزشگاه خانگی خود،  متروپولیتانو پذیرای لایپزیگ بود و در نهایت دو بر یک به برتری رسید.  گریزمان و خیمنس برای اتلتیکو در این دیدار گل زدند.
دیگو سیمئونه گفت که فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به این معنی بود که تیم او باید بازی ابتدایی خود را می برد تا شانس صعود داشته باشد و این اتفاق نیز رخ داد. در واقع ضربه سر خوزه ماریا خیمنز در دقیقه ۹۰ بود که میزبان را به پیروزی  ۲ بر یک  رساند.
به گزارس آس، دیگو سیمئونه بعد از این دیدار گفت: فرمت جدید لیگ قهرمانان به این معنی بود که ما  قطعاً باید در این دیدار برنده می شدیم. خوشحالم که توانستیم برنده شویم و ۳ امتیاز را به دست آوردیم.
گریزمان نیز بعد از بازی گفت: ما تا آخرین لحظه تلاش کردیم.  می دانیم که بازیکنان خوبی داریم. در مسیر درستی هستیم و به راه خود ادامه خواهیم داد اما این تازه شروع است.
اتلتیکو تحت هدایت سیمئونه سرمایه گذاری زیادی در بازار نقل و انتقالات تابستانی انجام داد و خولیان آلوارز، کانر گالاگر، رابین لو نورماند و الکساندر سورلوث را به خدمت گرفت.
اتلتیکو در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار بنفیکا خواهد رفت و در ادامه با لیل، پاری سن ژرمن، اسپارتا پراگ، اسلوان براتیسلاوا، بایر لورکوزن و سالزبورگ روبرو خواهد شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط