جمعه 30 شهریور 1403 - 12:50

کد خبر 635389

جمعه 30 شهریور 1403 - 08:44:45


دشوارترین ماموریت رضا درویش!


ورزش 3/رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس شب گذشته با کمی عصبانیت جمله عجیبی درباره ماجرای تمدید قرارداد با اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی به زبان آورد.
باشگاه پرسپولیس تا امروز چندین مرتبه درخواست تمدید قرارداد با ستاره ازبکش را به او ارائه کرده است. اما با وجود ارتباط خوب ایجنت ایرانی این بازیکن با باشگاه ظاهرا اوستون در این زمینه بیشتر با وکیل روس خود هماهنگ است.
بهار امسال پیشنهادی به ارزش ۳ میلیون یورو به اورونوف رسید؛ او ویترین بکر لیگ الیت آسیا را در دسترس دارد. با ارائه همین فوتبال و دریبل‌ها قطعا پیشنهاد‌های بهتری را دریافت خواهد کرد. پس باشگاه پرسپولیس باید بسته پیشنهادی خود را به صورت مکتوب به او ارائه دهد. اگر مورد موافقت قرار بگیرد که برد مناسبی برای مدیران پرسپولیس خواهد بود اما اگر اورونوف نخواهد با سرخ‌ها تمدید کند، پرسپولیس ۳ راه پیش رو دارد.
* یک - با همین وضعیت تا تیرماه ۱۴۰۴ پیش برود؛ او کماکان بازیکن ثابت باشد و به شرط مصدوم نشدن، خودش تابستان تصمیم بگیرد.
* دو - همان کاری که پاریس چندسال قبل با رابیو کرد را پیش بگیرد؛ یعنی به ستاره خودش بگوید اگر تمدید نکنی از نیم‌فصل دوم دیگر به تو بازی نمی‌دهیم.
* سه - فروش اورونوف در زمستان (که تهدیدی علیه کیفیت تیم خواهد بود).
بدون شک گزینه دوم و سوم مورد موافقت گاریدو و هواداران نیست.
بهتر است، مدیریت باشگاه با حفظ منافع تیم و نیاز مبرم سرمربی به اورونوف زودتر تصمیم نهایی را بگیرد. آنها البته از قبل‌تر برای این کار اقدام کرده‌اند اما این بازیکن ارزش خود را می‌داند و فراتر از علاقه‌اش به پرسپولیس به پیشرفت مالی و حرفه‌ای فکر می‌کند. 
هواداران هم می‌توانند نظر خود را بدهند و بگویند در صورتی که اورونوف قاطعانه به درخواست تمدید نه بگوید، کدام راهکار را مناسب می‌دانند.
۱- تسلیم شدن تا پایان فصل
۲- تهدید به نیمکت و سکونشینی
۳- فروش مهم‌ترین بازیکن لیگ در پنجره زمستانی
ظاهرا پرسپولیس حاضر است تا دومیلیون دلار برای اورونوف هزینه کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط