جمعه 30 شهریور 1403 - 12:02

کد خبر 635421

جمعه 30 شهریور 1403 - 09:27:23


مقاومت فلسطین: پیشنهاد جدیدی درباره آتش‌بس به ما ارائه نشده است


ایسنا/ یکی از رهبران مقاومت فلسطین تاکید کرد جنبش حماس هیچگونه پیشنهاد جدیدی را برای آتش بس نه از آمریکا و نه از مصر و قطر دریافت نکرده است.

یکی از رهبران مقاومت فلسطین گفت: جنبش حماس هیچگونه پیشنهاد جدیدی را برای آتش بس نه از آمریکا و نه از میانجی‌های مصری و قطری دریافت نکرده است. پیشنهاد اسرائیل برای خروج یحیی السنوار، رهبر حماس از غزه یک پیشنهاد سخیفانه است و تمام تلاش‌های میانجی‌ها در طول چندین ماه مذاکره برای آتش بس را نادیده می‌گیرد.

وی به المیادین گفت: پیشنهاد اسرائیل نشان دهنده سردرگمی و ورشکستگی اسرائیل و پافشاری بر ادامه جنگ است. این پیشنهاد به معنای بستن کامل در به روی مذاکرات است.

این اظهارات بعد از آن ایراد شد که رسانه‌های عبری گزارش دادند رژیم صهیونیستی پیشنهاد جدیدی را به آمریکا برای تبادل اسرا با مقاومت فلسطین داده است که شامل آزادی تمام اسرا به صورت یکجا است. رژیم صهیونیستی در این پیشنهاد تاکید کرده که گذرگاه امنی را برای خروج یحیی السنوار و دیگر رهبران جنبش حماس از غزه ایجاد می‌کند.

این پیشنهاد رژیم صهیونیستی از آزادی اسرای فلسطینی، خلع سلاح نوار غزه و اجرای مکانیزمی برای اداره این منطقه و پایان جنگ صحبت می‌کند.

از هفت اکتبر ۲۰۲۳ و به دنبال عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی جنگی وحشیانه و ویرانگر را علیه نوار غزه به راه انداخت که ده‌ها هزار شهید و زخمی بر جای گذاشته است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط