جمعه 30 شهریور 1403 - 13:25

کد خبر 635524

جمعه 30 شهریور 1403 - 10:40:02


آغاز بکار ۱۰۰۰ معلم جدید در کهگیلویه و بویراحمد


تسنیم/ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جدید تحصیلی قریب به ۱۰۰۰ معلم در آموزش‌وپرورش استان جذب و استخدام کردیم.

محمد جمالی آرند، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رسانه‌ها و اصحاب رسانه استان می‌توانند در زمینه‌های مختلف به ما کمک کنند و کمک شما اصحاب رسانه در واقع کمک به پیشرفت، توسعه، علم و تربیت و... جامعه است.

وی ادامه داد: مدارس استان دارای 170 هزار دانش آموز و 3 هزار کلاس درس است و امسال مدارس با شعار «برای ایران، برای مدرسه» در اول مهر ماه، بازگشایی خواهند شد.

جمالی آرند اضافه کرد: دانش آموز 6 ساعت در اختیار آموزش و پرورش است آسیب هایی که در جامعه وجود دارد باید به کمک خانواده و مدرسه رفع شود ما امروز نیاز داریم دانش آموزمان را در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت کنیم و باید این دانش آموز در مدرسه صالح رشد پیدا کند.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مدرسه صالح با ارتباطی که بین خانه و مدرسه ایجاد می شود، ساخته خواهد شد و مدرسه صالح را با مشارکت خانواده ها و آموزش و پرورش باید بسازیم این مورد نیازمند ارتباط قوی است که بین خانواده و مدرسه برقرار باشد و در طول سال تحصیلی این ارتباط جریان داشته باشد.

جمالی آرند در خصوص معدل دانش آموزان استان و با بیان اینکه معلمین استان، معلمینی بسیار تلاشگر و فعالی هستند، افزود: معدل دانش آموزان مدارس دولتی استان از مدارس غیردولتی بالاتر است و هیچ معلم کم کاری در سطح استان نداریم و تمامی معلمان استان معلمانی پر تلاش هستند و برای دانش آموزان هیچ کوتاهی نمی کنند.

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت توزیع کتاب ها در بین دانش آموزان در سطح استان و تعداد جذب و استخدام معلمین در سال تحصیلی جدید بیان کرد: ما حدود 1 میلیون و 500 هزار جلد کتاب بین دانش آموزان استان توزیع کردیم باید روز اول مهر ماه هیچ دانش آموزی بدون کتاب درسی نداشته باشیم و استخدامی های جدیدی که وارد آموزش و پرورش شدند قریب به 1000 نفر بودند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط