جمعه 30 شهریور 1403 - 18:07

کد خبر 635619

جمعه 30 شهریور 1403 - 12:24:52


انتقادها از فلیک شروع شد


ورزش 3/شکسته بارسلونا برابر موناکو باعث مطرح شدن انتقادهایی از عملکرد هانسی فلیک شده است.
بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول از مرحله گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی موناکو روبروی این تیم به میدان رفت و با نتیجه ۱-۲ شکست خورد تا سه امتیاز مهم این بازی حساس را در فرانسه را از دست داده باشد.
فلیک از زمان نشستن روی نیمکت بارسلونا در ابتدای فصل جاری در تمامی دیدارهایش به پیروزی رسیده بود و این اولین باری بود که طعم شکست را به عنوان سرمربی بارسا تجربه می‌کرد که به هیچ وجه برایش خوشایند نبود.
به نظر می‌رسد که رسانه‌ها و هواداران بارسا هم خیلی زود انتقاد از او را به‌خاطر این شکست آغاز کرده‌اند و زمزمه‌هایی درباره اشتباهات این مربی آلمانی در این دیدار در شبکه‌های اجتماعی و همچنین رسانه‌های اسپانیایی به چشم می‌خورد.
داوید برنابئو، خبرنگار اسپورت، پس از پایان این بازی در انتقاد از عملکرد فلیک در دیدار برابر موناکو گفت: "من فکر می‌کنم که سرمربی بارسلونا به هیچ وجه نتوانست تعویض‌های خوبی داشته باشد. خیلی طول کشید تا او متوجه شود که باید چه بازیکنی را به زمین بفرستد. پابلو توره باید خیلی زودتر در زمین حضور پیدا می‌کرد. ما نیاز به هافبک دیگری داشتیم اما فلیک نتوانست انتظارات را برآورده کند."


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط