جمعه 30 شهریور 1403 - 18:01

کد خبر 635620

جمعه 30 شهریور 1403 - 12:25:21


جوان خراسان‌شمالی در مسابقات جهانی مهارت صاحب مدالیون شد


باشگاه خبرنگاران/ مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خراسان‌شمالی گفت: مهرداد شیروانی جوان ماهر استان در چهل‌وهفتمین دوره از مسابقات جهانی مهارت لیون فرانسه ۲۰۲۴ خوش درخشید.
مهدی رحمدل، مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خراسان‌شمالی عنوان کرد: این جوان ماهر در رشته راهکار‌های نرم‌افزاری برای تجارت در این رقابت‌های جهانی موفق به کسب مدالیون برتر شد.
وی افزود: چهل و هفتمین دوره رقابت‌های المپیاد جهانی مهارت به عنوان مهمترین آوردگاه مهارتی دنیا با حضور هزار و ۳۸۳ نخبه مهارتی از ۶٠ کشور از جمله ۱۸ نخبه مهارتی ایرانی در منطقه لیون آغاز و در حال برگزاری است.
رحمدل گفت: مهرداد شیروانی دارنده مدال نقره بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت است و مدال طلا و عنوان برترین مسابقه دهنده جمهوری اسلامی ایران در نخستین دوره مسابقات بین المللی دوستانه مهارت IFSC را نیز در کارنامه دارد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی مهارت لیون فرانسه ۲۰۲۴ با حضور نخبگان مهارتی ایرانی در ۱۵ رشته مهارتی در حال برگزاری است و شرکت کنندگان زیر ٢٣ سال در این مسابقات برای کسب بهترین و جوان‌ترین متخصصان ماهر در ۴۵ رشته اصلی و ۴ رشته نمایشی رقابت می‌کنند.





پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط