جمعه 30 شهریور 1403 - 17:00

کد خبر 635639

جمعه 30 شهریور 1403 - 13:00:10


اختصاص ۶۱ میلیاردی تسهیلات اشتغال سربازان در خراسان جنوبی


تسنیم/ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: امسال ۶۱ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال سربازان منقضی خدمت استان اختصاص یافته است.

مهدی جعفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اظهارداشت: در سال جاری در راستای افزایش رشد شخصیتی و مهارت‌آموزی سربازان منقضی خدمت، خدمات ویژه‌ای توسط دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود.

به گفته وی؛ امسال 61 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتعال سربازان منقضی خدمت استان اختصاص یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: برای هر یک از 5 بانک سپه، رسالت، مهر ایران، صادرات و پاسارگاد استان سهمیه‌ای در این زمینه پیش بینی شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: آنچه در این زمینه به آن تأکید داریم، این است که در حوزه اشتغال سربازان منقضی خدمت استان، باید همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به وظیفه خود عمل کنند.

وی گفت: 18 دستگاه عضو این کارگروه هستند که در جلسه امروز احکام خود را دریافت کردند و مسئولیت دبیرخانه این کارگروه هم بر عهده ناجا است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی متذکر شد: آبان ماه سال جاری گروهی از ستاد مهارت و آموزش نیروهای مسلح کشور برای بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی به استان خواهند آمد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط