جمعه 30 شهریور 1403 - 16:08

کد خبر 635716

شنبه 31 شهریور 1403 - 17:00:00


عرضه پلتفرم نوآورانه برای توسعه تجارت الکترونیک کشور


ایسنا/در راستای توسعه تجارت الکترونیکی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پلتفرمی را برای ارائه نیازهای متقاضیان و محصولات و خدمات تامین‌کنندگان توسعه دادند.

محسن لطیفی، مدیر عامل این شرکت‌ دانش‌بنیان از طراحی و ارائه پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در این شرکت خبر داد و گفت: این پلتفرم‌ها قادرند عرضه کننده و تقاضاکنندگان را با یکدیگر مرتبط کنند.

وی افزود: این پلتفرم به گونه‌ای پیاده‌سازی شده است که از یک سو تامین‌کنندگان، محصولات و خدمات خود را در این پلتفرم ارائه می‌دهند و متقاضیان نیز در صنایع مختلف نیازهای خود در حوزه نرم‌افزار را ارائه می‌دهند.

لطیفی عنوان این پلتفرم را سیستم جامع مدیریت زنجیره تامین (SCM) ذکر کرد و ادامه داد: این خدمت، برنامه‌ریزی برای مدیریت درخواست‌ها، منبع‌یابی و ارزیابی تامین‌کنندگان، خرید داخلی، خرید خارجی، ترخیص، مناقصات، ساخت و خودکفایی و خرید خدمات را شامل می‌شود.

مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، امکان ثبت سریال و کد رهگیری کلیه کالاها در عملیات انبار، کنترل نقطه سفارش، میزان سفارش و زمان تامین مواد و کالا و تعیین پارامترهای ارزیابی و امتیازدهی به تامین کنندگان را از قابلیت‌های این پلتفرم ذکر کرد.

لطفیی اضافه کرد: در این پلتفرم امکان مدیریت مناقصات (استعلام‌گیری و ترک تشریفات)، مدیریت پیمان و قراردادها، مدیریت کالاهای امانی تکمیل کاری و تجمیع اقلام چند درخواست خرید در یک سفارش فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه در این پلتفرم امکان ثبت سفارشات خارجی بر اساس قوانین بین‌المللی (INCOTERMS) پیش‌بینی شده است، یادآور شد: در این پلتفرم برای کاربران، امکان مدیریت حمل و رهگیری محموله در خارج و داخل کشور و تعیین وضعیت نهایی کالا برای انبار و خرید دیده شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط